Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Wymiana silnika – ile kosztuje, kiedy warto, a kiedy nie? Powierzenie samochodu służbowego pracownikowi Opony całoroczne to w praktyce opony na jesień. Pozwalają zapomnieć o kilku problemach Najczęstsze awarie silników benzynowych [poradnik] Usuwanie filtra DPF – nie ma z tym problemu, ale jest spór Kary za brak winiety w Europie. Zaniedbanie może drogo kosztować Kiedy auto jest ekonomiczne? Podajemy realne wyniki zużycia paliwa Instalacja LPG podczas wypadku. Czy butle z gazem wybuchają? W co nie warto wierzyć producentom samochodów? Można zaoszczędzić pieniądze i nerwy Co może piszczeć pod maską? Nie tylko pasek Średnie silniki Diesla bez koła dwumasowego - najlepsze propozycje [cz.2] Ładowarki prądu stałego (DC). Jak szybko naładować samochód elektryczny i hybrydowy?

Popularne w tym tygodniu:

Rozszyfruj oznaczenia opon. Dowiesz się z nich więcej, niż może się wydawać Nie mógł zatankować paliwa. Przyczyna zdziwiła nawet mechanika Tuning nie zawsze jest zgodny z prawem. Przez niewiedzę można mieć poważne kłopoty Jak dbać o diesla, żeby przejechać bezawaryjnie więcej niż 300 tys. km? 9 najgorszych rzeczy, jakie możesz zrobić z autem w czasie mrozu Pasek rozrządu szybko do wymiany. Silniki, w których nie wytrzyma nawet 100 tys. km Tym lubią chwalić się sprzedawcy. Uważaj, łatwo wpaść w pułapkę Odmowa przyjęcia mandatu a jego zaskarżenie. Są duże różnice 6 przepisów ruchu drogowego, które kierowcy nagminnie ignorują Jak przygotować auto na mróz? Warto pamiętać o kilku kwestiach Brexit a polskie prawo jazdy. Co w razie kontroli na Wyspach? Większe spalanie zimą. ADAC wskazuje, ile kosztuje ogrzewanie szyb i foteli