Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Napędy i zawieszenia crossoverów i SUV-ów – dlaczego nie nadają się do jazdy w terenie? Jazda Youngtimerem [cz.11] - Mercedes 190 W201 - rozbiórka do lakierowania Nie chcesz przyjąć mandatu? Skorzystaj z infolinii Rzecznika Praw Obywatelskich Zmiana koloru auta – oklejanie samochodu folią Czy "badanie" wirtualnym alkomatem wystarczy, by wsiąść za kierownicę? Jak jeżdżą kierowcy firmowi – analiza szkoleń firmy Safe Drive Uwaga na silnik 2.5 TDI – co się psuje w najgorszej jednostce napędowej koncernu Volkswagena? [część 2] Cewka zapłonowa dwuiskrowa – budowa i zasada działania Kody silników 1.9 TDI: w tych modelach je montowano Sposób na tańsze OC. Jest uprzywilejowana grupa Awarie pasków wieloklinowych - przyczyny i diagnoza Filtr cząstek stałych - dlaczego się zapycha i czy można się go pozbyć?

Popularne w tym tygodniu:

Wydech Koenigsegga pozwolił uwolnić nawet 300 KM. Oto jak działa 5 najtańszych nowych aut na polskim rynku. Dacia nie jest już liderem Wymiana prawa jazdy i dowodu rejestracyjnego. Czy adres zamieszkania ma znacznie? "Masło" w oleju silnikowym. To nic groźnego, ale nie należy bagatelizować Zmiana kół na większe - nieduże różnice w rozmiarze, ale prawie same wady Za co można stracić prawo jazdy? Nie tylko za prędkość i alkohol 5 mitów na temat opon. Przy zakupie więcej stracisz, niż oszczędzisz Kropki i paski na oponach. Co oznaczają i czy kolor ma znaczenie? Jak sprawdzić zaległe mandaty? Wszystkim zajmuje się skarbówka Odkrywamy tajemnice silnika bez korbowodów. Twórcy odpowiadają na wasze wątpliwości