Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Niewłaściwe ciśnienie w oponach: ryzyko i wydatki Karta kierowcy – unieważnienie lub zawieszenie Jak samodzielnie wygłuszyć samochód? Wystarczy 1000 zł, a efekt poczujesz od razu Do czego służą włoski na nowych oponach? To nie przypadek, że się na nich znajdują Doładowanie dynamiczne - wyjaśniamy podstawy Test opon zimowych GTU 2017: ogumienie dla SUV-a Zmienne fazy rozrządu spod znaku Trzech Diamentów - MIVEC [wideo] Co to jest dołączany napęd na cztery koła? Wypalanie sadzy w filtrze DPF – ile trwa i kosztuje wypad za miasto? Wymiana uszczelniaczy zaworowych - ile to kosztuje? Wyjeżdżasz na Wszystkich Świętych? Może przyda ci się dodatkowa polisa Test długodystansowy: VW Passat GTE – dlaczego moc maksymalna hybrydy jest systemowa, a nie sumaryczna?

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Mirai nie zamienia wody w wino, ale wodór w prąd. Jak działa i co w sobie kryje? Samochody z najlepszymi silnikami turbo. Trwałe, proste i można je zagazować Jak uzyskać odszkodowanie, gdy uszkodzimy koło przez dziurę w jezdni? Wilgoć w samochodzie. Jak się jej pozbyć? Hybryda e:HEV. Jak działa układ Hondy i dlaczego jest ciekawą alternatywą dla "zwykłego" napędu Nie tak złe, jak mówią. 6 silników, których nie warto skreślać Działanie i generacje sprzęgła haldex. Dlaczego może być lepsze od napędu stałego? Kontrolka check engine i kontroli trakcji – dlaczego dwie, a nie jedna? 5 silników benzynowych z piekła rodem. Wspólną cechą jest wtrysk bezpośredni Regenerator do wycieraczek - sprawdziłem, czy warto "cebulować" dla kilkudziesięciu złotych? Wjazd do strefy ekologicznej za granicą pojazdem zabytkowym – jakie obowiązują zasady? Poziomy autonomii samochodu. Ile z nich wyznaczono i czym się charakteryzują?