Audi R8 Coupé V10 plus selection 24h (2016)

Audi świętuje swój sukces podczas 24-godzinnego wyścigu na Nürburgringu. 10 maja, czyli dokładnie rok temu, wyścigowe R8 LMS zwyciężyło w gigancie odbywającym się w Zielonym Piekle. Zespół spod znaku czterech pierścieni pokonał wtedy o 40 sekund BMW Z4 GT3 oraz Porsche 997 GT3R. Audi R8 Coupé V10 plus selection 24h jest hołdem dla tamtego, zwycięskiego wozu oraz dla wszystkich wyścigowych maszyn, którymi niemiecki producent osiągał w ostatnich latach liczne sukcesy w zawodach długodystansowych.

Powstanie tylko 24 egzemplarzy specjalnej wersji R8. Każdy z nich ma bazować na modelu V10 Plus. Oznacza to, że centralnie montowana jednostka 5,2-litrowa będzie generować tu 610 KM. Osiągi pozostaną niezmienione. Do 100 km/h specjalne R8 ma rozpędzać się w 3,2 s, a jego prędkość maksymalna wyniesie 330 km/h.

Powstanie tylko 24 egzemplarzy specjalnej wersji R8. Każdy z nich ma bazować na modelu V10 Plus. Oznacza to, że centralnie montowana jednostka 5,2-litrowa będzie generować tu 610 KM. Osiągi pozostaną niezmienione. Do 100 km/h specjalne R8 ma rozpędzać się w 3,2 s, a jego prędkość maksymalna wyniesie 330 km/h.

Audi na liście specjałów, przeznaczonych do R8 Coupé V10 plus selection 24h wymienia między innymi dynamiczny układ kierowniczy, adaptacyjny, elektromagnetyczny system kontroli zawieszenia i światła laserowe. Pod względem wyglądu tę specjalną odmianę wyróżni trójkolorowe nadwozie pokryte lakierami szary Suzuka, czarny Mythos i czerwony Misano. Na nadwoziu nie zabrakło także licznych dodatków z włókna węglowego oraz logo R8 24h.

Audi na liście specjałów, przeznaczonych do R8 Coupé V10 plus selection 24h wymienia między innymi dynamiczny układ kierowniczy, adaptacyjny, elektromagnetyczny system kontroli zawieszenia i światła laserowe. Pod względem wyglądu tę specjalną odmianę wyróżni trójkolorowe nadwozie pokryte lakierami szary Suzuka, czarny Mythos i czerwony Misano. Na nadwoziu nie zabrakło także licznych dodatków z włókna węglowego oraz logo R8 24h.

Tę wyjątkową odmianę Audi wyceniło na 229 tys. euro, czyli 39 tys. euro więcej, niż standardowe R8 V10 Plus.

Tę wyjątkową odmianę Audi wyceniło na 229 tys. euro, czyli 39 tys. euro więcej, niż standardowe R8 V10 Plus.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Galerie zdjęć:

Samochody Roberta Lewandowskiego Znane samochody terenowe w nieznanych odsłonach Kolekcja Ford Performance Jima Clicka wystawiona na sprzedaż Donington Historic Festival 2016 - fotorelacja BMW Vision Next 100 na nowych zdjęciach Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio dołącza do szeregów Carabinieri Peugeot 908 HDi FAP trafi na sprzedaż Pagani Huayra Pearl (2016) - nowy unikat w rodzinie Nowoczesne samochody sportowe na felgach swoich przodków Piękne, klasyczne Jaguary w deszczu podczas Jaguar Classic Challenge Nissan Kicks (2016) - nowy crossover w segmencie B Ferrari 488GTB od VOS o mocy 900 koni mechanicznych Audi R8 V10 na felgach HRE McLaren Special Operations pokazało F1 w stanie konkursowym Kompaktowe kombi Opla - od Kadetta A Caravan po Astrę K Sports Tourer Nowe Suzuki Baleno (2016) już w Polsce Smart fortwo, fortwo Cabrio i forfour od Brabusa - galeria zdjęć Volvo S90 Excellence - luksusowe wnętrze przedstawione jako rzeźba Range Rover Evoque Ember Limited Edition z nowym systemem multimedialnym BMW 328i Touring (F31) tuningowany ze smakiem Novitec N-Largo S Ferrari F12 Berlinetta (2016) - tuning w wersji limitowanej Toyota Mirai w Polsce Specjalny Chevrolet Camaro jako Official Pace Car w 100. wyścigu Indy 500 McLaren 675LT Spider na nowych zdjęciach