Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Toyota Auris Touring Sports Hybrid (2016) - test, opinia, spalanie, cena

Ten artykuł ma 2 strony:

Toyota Auris Touring Sports Hybrid — dane techniczne, spalanie, cena

Toyota Auris Touring Sports Hybrid

Silnik i napęd:

Układ: R4 + elektryczny synchroniczny AC  
Rodzaj paliwa: Benzyna + prąd elektryczny  
Ustawienie: Poprzeczne  
Rozrząd: DOHC 16V z VVT-i  
Objętość skokowa: 1798 cm³  
Moc max. jednostki benzynowej: 99 KM (przy 5200 rpm)  
Moment max. jednostki benzynowej: 142 Nm (przy 4000 rpm)  
Moc max. jednostki elektrycznej: 80 KM (przy 13 500 rpm)  
Moment max. jednostki elektrycznej: 207 Nm  
Max. moc układu: 136 KM  
Skrzynia biegów: Bezstopniowa  
Typ napędu: Na przednie koła (FWD)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe  
Zawieszenie przednie: Kolumna typu MacPherson  
Zawieszenie tylne: Podwójne wahacze  
Średnica zawracania: 11,0 m  
Koła, ogumienie przednie: 205/55 R16  
Koła, ogumienie tylne: 205/55 R16  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Kombi  
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1445 kg  
Ładowność: 420 kg  
Długość: 4595 mm  
Szerokość: 1760 mm bez lusterek  
Wysokość: 1485 mm  
Rozstaw osi: 2600 mm  
Rozstaw kół przód/tył: 1515 / 1505 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 45 l  
Pojemność akumulatorów: 6,5 Ah w 28 modułach  
Pojemność bagażnika: 600/1658 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 11,2 s  
Prędkość maksymalna: 175 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 3,5 l/100 km 5,8 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 3,4 l/100 km 4,6 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 3,5 l/100 kml  
Emisja CO2: 81 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  
Cena:
Cena testowego egzemplarza: 110 400 zł  
Wersja silnikowa od:

83 900 zł (5-drzwiowy)

86 900 zł (kombi)

 
Model od:

59 900 zł (5-drzwiowy)

64 900 zł (kombi)

 
Wybrane wyposażenie standardowe wersji Prestige:
Elementy nadwozia: Pełne lampy LED, chromowane listwy w grillu, wokół świateł przeciwmgielnych i atrapie dyfuzora, przyciemniane szyby tylne, srebrne relingi dachowe
Elementy wnętrza: Skórzana kierownica, fotele sportowe, tapicerka materiałowa + skórzane boczki
Koła i opony: Zestaw naprawczy, felgi aluminiowe, 16-calowe
Komfort: Pakiet Tech: system automatycznego parkowania (SIPA), czujniki parkowania przednie i tylne, wewnętrzne lusterko elektrochromatyczne, elektrycznie składane lusterka zewnętrzne, czujnik zmierzchu i deszczu; tempomat, komputer pokładowy, elektrycznie regulowane szyby przednie i tylne, klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, podwójna podłoga bagażnika, elektrycznie składane lusterka, inteligentny kluczyk, regulacja wysokości fotela kierowcy i pasażera, podłokietnik przedni ruchomy, przyciski do sterowania radiem z kierownicy
Bezpieczeństwo: Pakiet Safety: układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS), układ rozpoznawania znaków drogowych (RsA), układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDA), automatyczne światła drogowe (AHB); elektroniczny system zabezpieczenia antykradzieżowego komputera i złącza diagnostycznego, 7 poduszek powietrznych, ABS, ABD, BA, system stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji VSC + TRC, system wspomagający pokonywanie podjazdów, ISOFIX x2, lampy przeciwmgielne
Multimedia: Centralny wyświetlacz TFT 4,2", system multimedialny Toyota Touch 2 z Bluetooth i kamerą cofania, radio z RDS, CD, MP3 i 6 głośnikami, port USB i AUX-IN,
Mechanika: -
Wybrane wyposażenie opcjonalne auta testowego:
Elementy nadwozia:

-

Elementy wnętrza: Pakiet Skyview: dach panoramiczny z elektrycznie sterowaną roletą (4500 zł)
Koła i opony: -
Komfort: -
Bezpieczeństwo: -
Multimedia: Nawigacja Toyota Touch 2 Go Plus (2500 zł)
Mechanika: -

Zobacz również: Premiera nowej Toyoty Auris. Japończycy w końcu pokazali konkurenta Golfa i Astry

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford Grand C-Max 1.6 TDCi Titanium - Twój najlepszy przyjaciel [test autokult.pl] Pierwsza jazda: nowe oblicze Toyoty Hilux, a co z charakterem? Volkswagen Golf VI Cabrio 1,4 TSI 160 KM DSG [test] Mazda CX-3 1.8 Skyactiv-D: świetnie dopasowana do potrzeb Hyundai i30 CW 1,6 GDI Comfort - po prostu dobre kombi [test autokult.pl] Nowy Opel Astra (2016) 1.4 Turbo Elite - test, opinia, spalanie, cena Nissan Qashqai z bazowym silnikiem 1.3 l. To jednostka z Dustera i Klasy A Audi S7 Sportback – grzeczniej się nie da? [test autokult.pl] Elektryczne samochody Renault – z ekologią za pan brat [pierwsza jazda autokult.pl] Honda Jazz 1.3 i-VTEC i Honda HR-V 1.6 i-DTEC - test, opinie, spalanie, cena Honda Civic 1,6 i-DTEC Lifestyle - Civic z "małym" dieslem [pierwsza jazda autokult.pl] Mercedes-Benz AMG CLS 53 4matic+ - znowu robi zamieszanie

Popularne w tym tygodniu:

Po co w Jeepie Cherokee 9. bieg, skoro się nie włącza? Sprawdziłem zużycie paliwa Test: Mercedes-AMG A 45 S (2020) kontra Audi R8 4.2 (2007) – wojna pokoleń Test: Dacia Duster na LPG - najtańszy SUV nie tylko w zakupie, ale i utrzymaniu Test: Mazda 3 z silnikiem Skyactiv-X 2.0 - 5 opinii, z którymi się nie zgadzam Audi RS6 Avant - wojna domowa. Model stracił pozycję lidera Renault Master 4x4 z napędem Oberaigner: twarda sztuka do pracy Pierwsza jazda: Seat Leon czwartej generacji - jeszcze więcej (zbędnej) elektroniki Test: Volkswagen Multivan 6.1 - chce być jak pradziadek. Bulli wysoko postawił poprzeczkę Pierwsza jazda: Mazda MX-30 to auto dla tych, którzy dobrze wiedzą, czego chcą Test: Volkswagen T-Roc R - Golf R w przebraniu? Nowe Audi A3 - nie ograniczajmy się! Test: Citroën C5 Aircross 1.5 BlueHDI 130 - komfortowy, oszczędny i okaleczony przez księgowych