Toyota Auris Touring Sports Hybrid (2016) - test, opinia, spalanie, cena

Ten artykuł ma 2 strony:

Toyota Auris Touring Sports Hybrid — dane techniczne, spalanie, cena

Toyota Auris Touring Sports Hybrid

Silnik i napęd:

Układ: R4 + elektryczny synchroniczny AC  
Rodzaj paliwa: Benzyna + prąd elektryczny  
Ustawienie: Poprzeczne  
Rozrząd: DOHC 16V z VVT-i  
Objętość skokowa: 1798 cm³  
Moc max. jednostki benzynowej: 99 KM (przy 5200 rpm)  
Moment max. jednostki benzynowej: 142 Nm (przy 4000 rpm)  
Moc max. jednostki elektrycznej: 80 KM (przy 13 500 rpm)  
Moment max. jednostki elektrycznej: 207 Nm  
Max. moc układu: 136 KM  
Skrzynia biegów: Bezstopniowa  
Typ napędu: Na przednie koła (FWD)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe  
Zawieszenie przednie: Kolumna typu MacPherson  
Zawieszenie tylne: Podwójne wahacze  
Średnica zawracania: 11,0 m  
Koła, ogumienie przednie: 205/55 R16  
Koła, ogumienie tylne: 205/55 R16  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Kombi  
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1445 kg  
Ładowność: 420 kg  
Długość: 4595 mm  
Szerokość: 1760 mm bez lusterek  
Wysokość: 1485 mm  
Rozstaw osi: 2600 mm  
Rozstaw kół przód/tył: 1515 / 1505 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 45 l  
Pojemność akumulatorów: 6,5 Ah w 28 modułach  
Pojemność bagażnika: 600/1658 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 11,2 s  
Prędkość maksymalna: 175 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 3,5 l/100 km 5,8 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 3,4 l/100 km 4,6 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 3,5 l/100 kml  
Emisja CO2: 81 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  
Cena:
Cena testowego egzemplarza: 110 400 zł  
Wersja silnikowa od:

83 900 zł (5-drzwiowy)

86 900 zł (kombi)

 
Model od:

59 900 zł (5-drzwiowy)

64 900 zł (kombi)

 
Wybrane wyposażenie standardowe wersji Prestige:
Elementy nadwozia: Pełne lampy LED, chromowane listwy w grillu, wokół świateł przeciwmgielnych i atrapie dyfuzora, przyciemniane szyby tylne, srebrne relingi dachowe
Elementy wnętrza: Skórzana kierownica, fotele sportowe, tapicerka materiałowa + skórzane boczki
Koła i opony: Zestaw naprawczy, felgi aluminiowe, 16-calowe
Komfort: Pakiet Tech: system automatycznego parkowania (SIPA), czujniki parkowania przednie i tylne, wewnętrzne lusterko elektrochromatyczne, elektrycznie składane lusterka zewnętrzne, czujnik zmierzchu i deszczu; tempomat, komputer pokładowy, elektrycznie regulowane szyby przednie i tylne, klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, podwójna podłoga bagażnika, elektrycznie składane lusterka, inteligentny kluczyk, regulacja wysokości fotela kierowcy i pasażera, podłokietnik przedni ruchomy, przyciski do sterowania radiem z kierownicy
Bezpieczeństwo: Pakiet Safety: układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS), układ rozpoznawania znaków drogowych (RsA), układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDA), automatyczne światła drogowe (AHB); elektroniczny system zabezpieczenia antykradzieżowego komputera i złącza diagnostycznego, 7 poduszek powietrznych, ABS, ABD, BA, system stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji VSC + TRC, system wspomagający pokonywanie podjazdów, ISOFIX x2, lampy przeciwmgielne
Multimedia: Centralny wyświetlacz TFT 4,2", system multimedialny Toyota Touch 2 z Bluetooth i kamerą cofania, radio z RDS, CD, MP3 i 6 głośnikami, port USB i AUX-IN,
Mechanika: -
Wybrane wyposażenie opcjonalne auta testowego:
Elementy nadwozia:

-

Elementy wnętrza: Pakiet Skyview: dach panoramiczny z elektrycznie sterowaną roletą (4500 zł)
Koła i opony: -
Komfort: -
Bezpieczeństwo: -
Multimedia: Nawigacja Toyota Touch 2 Go Plus (2500 zł)
Mechanika: -

Zobacz również: Ford Focus ST 2.0 TDCI - test

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Peugeot 508 1,6 THP Active - test, opinia, spalanie, cena Nowy Ford Ranger 2.2 TDCI 160 Super Cab (2016) - test, opinia, spalanie, cena Suzuki Baleno (2016) 1.2 DualJet Elegance - test, opinia, spalanie, cena Ford S-Max 1.5 EcoBoost Titanium - test, opinia, spalanie, cena Lamborghini Huracán LP640-4 VOS – test, opinia, spalanie, cena Nowy Opel Astra (2016) 1.4 Turbo Elite - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TDI 4Motion DSG - test, opinia, spalanie, cena BMW X1 (2016) xDrive25i - test, opinia, spalanie, cena Toyota Avensis Touring Sports 2,0 D-4D - test, opinia, spalanie, cena Citroën C4 Picasso (2015) 1.6 THP AT Exclusive - test, opinia, spalanie, cena Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI AT Cosmo - test, opinia, spalanie, cena Renault Talisman 1.6 TCe150 4Control - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen Golf VII Alltrack 2.0 TDI 4MOTION 184 KM DSG - test, opinia, spalanie, cena BMW M550d xDrive (2015) - test, opinia, spalanie, cena Nowe Volvo V60 Cross Country D4 AWD (2016) - test, opinia, spalanie, cena DS 4 (2016) 2.0 BlueHDI 180 EAT6 - test, opinia, spalanie, cena Citroën Berlingo Multispace XTR 1.6 HDI 100 - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen Caravelle 2.0 TDI Comfortline (150 KM) - test, opinia, spalanie, cena Honda Jazz 1.3 i-VTEC Comfort - test, opinia, spalanie, cena Jeep Renegade Limited 2.0 Multijet (140 KM) AWD - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI 150 KM 4Motion - test, opinia, spalanie, cena Ford Mondeo Vignale (2015) 2.0 TDCI Powershift - test, opinia, spalanie, cena Volvo XC60 - szwedzki sposób na każde warunki - test Nissan Pulsar (2015) 1.6 DIG-T - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Jedyny taki pick-up na świecie. Škoda Mountiaq to dzieło studentów, które pozostanie unikatem Mitsubishi ASX po liftingu niedługo na drogach. Mocniejszy silnik, ogólny przepis bez zmian Peugeot 508 zadomawia się na rynku. Sprawdzam, co warto do niego zamówić Mercedes GLC po liftingu ma więcej gadżetów, ale zachowuje to, za co docenili go klienci Ostatni test 991: za kierownicą Porsche 911 Carrery T Nowa Toyota Supra z bliska. Jeden z najważniejszych powrotów ostatnich lat Kia Proceed 1.4 T-GDI: gran turismo za rozsądną cenę