Novitec N-Largo S Ferrari F12 Berlinetta (2016) - tuning w wersji limitowanej

Niełatwo dobrze przebudować Ferrari, nie kalecząc tego, nad czym oryginalni styliści bardzo długo pracowali. Pakiet N-Largo Noviteca należy do tych zestawów, które na włoskich maszynach leżały dobrze. Teraz tuner przygotował jego wersję specjalną. Skończyło się obchodzenie z Ferrari jak z jajkiem.

Ten artykuł ma 2 strony:

Przypomnijmy, że standardowe Ferrari F12berlinetta dysponuje mocą 740 KM i momentem obrotowym na poziomie 690 Nm. Parametry te są generowane przez wolnossący, 6,3-litrowy silnik V12.

Przypomnijmy, że standardowe Ferrari F12berlinetta dysponuje mocą 740 KM i momentem obrotowym na poziomie 690 Nm. Parametry te są generowane przez wolnossący, 6,3-litrowy silnik V12.

Standardowy pakiet N-Largo oprócz zestawu aerodynamiczno-stylistycznego, dodaje od siebie również nieco więcej mocy. Wzrost uzyskany przez zmianę oprogramowania daje w sumie 781 KM.

Standardowy pakiet N-Largo oprócz zestawu aerodynamiczno-stylistycznego, dodaje od siebie również nieco więcej mocy. Wzrost uzyskany przez zmianę oprogramowania daje w sumie 781 KM.

W końcu dochodzimy do bohatera dzisiejszego testu. Jest to N-Largo S, czyli limitowana wersja ekstremalnego pakietu dla Ferrari F12berlinetta. Ma powstać jedynie 11 egzemplarzy tego pojazdu. Ile koni więcej Novitec wycisnął z tej maszyny? Cóż, tuner uznał, że 781 KM i 722 Nm to wystarczające parametry, więc pozostał przy tym pułapie.

W końcu dochodzimy do bohatera dzisiejszego testu. Jest to N-Largo S, czyli limitowana wersja ekstremalnego pakietu dla Ferrari F12berlinetta. Ma powstać jedynie 11 egzemplarzy tego pojazdu. Ile koni więcej Novitec wycisnął z tej maszyny? Cóż, tuner uznał, że 781 KM i 722 Nm to wystarczające parametry, więc pozostał przy tym pułapie.

Spore są za to zmiany stylistyczne. N-Largo S ma zestaw całkowicie nowych dodatków. Karoseria została poszerzona o 70 mm z przodu i 140 mm z tyłu. Pakiet Noviteca uzupełniono także o dodatki aerodynamiczne z włókna węglowego.

Spore są za to zmiany stylistyczne. N-Largo S ma zestaw całkowicie nowych dodatków. Karoseria została poszerzona o 70 mm z przodu i 140 mm z tyłu. Pakiet Noviteca uzupełniono także o dodatki aerodynamiczne z włókna węglowego.

Gotowe auto postawiono na 21-calowych felgach z przodu i 22-calowych z tyłu.

Gotowe auto postawiono na 21-calowych felgach z przodu i 22-calowych z tyłu.

Niestety, Novitec nie podaje osiągów tej wersji. Zwykły N-Largo osiągał 350 km/h, można więc spodziewać, że i tutaj pułap prędkości maksymalnej jest wyciągnięty bardzo wysoko.

Niestety, Novitec nie podaje osiągów tej wersji. Zwykły N-Largo osiągał 350 km/h, można więc spodziewać, że i tutaj pułap prędkości maksymalnej jest wyciągnięty bardzo wysoko.

Zobacz również: Gwiazdy na premierze BMW iX

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Galerie zdjęć:

Ford Focus RS do zabawy w śniegu Nowe Volvo S60 i V60 od Polestara najszybszymi samochodami w historii tunera Porsche Rennsport Reunion V (2015) - spotkanie legend na Mazda Raceway Laguna Seca Renault Grand Scénic na nowych zdjęciach Oldsmobile Cutlass | Galerie Czytelników Samochody Roberta Lewandowskiego Prototyp Mazda RT24-P na IMSA Historia ewolucji kompaktów Peugeota Opel Karl na nowych oficjalnych zdjęciach [galeria zdjęć] Toyota Supra powraca - wizja artysty [galeria] Auto Show Poland 2010 [galeria] Mercedes-AMG GT w barwach Gulfa z USA