Lamborghini Huracán LP640-4 VOS – test, opinia, spalanie, cena

Ten artykuł ma 2 strony:

Lamborghini Huracán LP640–4 VOS – dane techniczne, spalanie, cena

Lamborghini Huracán LP640–4 VOS Performance

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: V10, wolnossˆące  
Rodzaj paliwa: Benzyna  
Ustawienie: Wzdłużnie, centralnie  
Rozrząd: 40V  
Objętość skokowa: 5204 cm³  
Stopień sprężania: 12,7  
Moc maksymalna: 637 KM przy 8250 rpm  
Moment maksymalny: 560 Nm przy 6500 rpm  
Objętościowy wskaźnik mocy: 122,5 KM/l  
Skrzynia biegów: 7-biegowa, dwusprzęgłowa  
Typ napędu: AWD (na wszystkie koła)  
Hamulce przednie: Tarczowe, karbonowo-ceramiczne, wentylowane 380×38 mm  
Hamulce tylne: Tarczowe, karbonowo-ceramiczne, wentylowane 356×32 mm  
Zawieszenie przednie: Podwójne wahacze aluminiowe z układem magnetoreologicznym, stabilizator  
Zawieszenie tylne: Podwójne wahacze aluminiowe z układem magnetoreologicznym, stabilizator  
Układ kierowniczy: Zębatkowy, wspomagany hydraulicznie  
Średnica zawracania: 11,5 m  
Koła, ogumienie przednie: Pirelli PZero Corsa 245/30 ZR20  
Koła, ogumienie tylne: Pirelli PZero Corsa 305/30 ZR20  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Coupé  
Liczba drzwi: 2  
Współczynnik oporu Cd (Cx): 0,33  
Masa własna: 1422 kg  
Stosunek masy do mocy: 2,23 kg/KM  
Długość: 4459 mm  
Szerokość: 1924 mm  
Wysokość: 1260 mm  
Rozstaw osi: 2620 mm  
Rozstaw kół przód/tył: 1668 mm/1620 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 80 l  
Pojemność bagażnika: 100 l  

Osiągi:

  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 3,2 s  
Prędkość maksymalna: 325 km/h  
Zużycie paliwa (miejskie): 17,8 l/100 km  
Zużycie paliwa (pozamiejskie): 9,4 l/100 km od 12,0 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 12,5 l/100 km od 19,0 l/100 km
Emisja CO2: 290 g/km  
Test zderzeniowy EuroNCAP: b.d.  

Cena:

Testowany egzemplarz: ok. 244 900 €  
Model od: od 169 500 €  
Wybrane wyposażenie standardowe:
Elementy nadwozia: Dyfuzor, dodatkowe tylne skrzydło, obudowy lusterek, korek wlewu paliwa, przedni splitter i spojler z włókna węglowego
Elementy wnętrza: Nakładki na drzwi, elementy kierownicy, łopatki skrzyni biegów, elementy konsoli środkowej i tunelu środkowego, drzwi i obudowy wentylacji z włókna węglowego
Koła i opony: Pirelli PZero Corsa 245/30 ZR20 + Pirelli PZero Corsa 305/30 ZR20
Komfort: Centralny zamek, elektryczne szyby i lusterka, podgrzewane przednie fotele, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, fotele kubełkowe sportowe, pokrowiec samochodu na miarę
Bezpieczeństwo: ABS, kontrola trakcji, Torque Vectoring, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, 4 poduszki powietrzne, światła dzienne LED   
Multimedia: Zestaw informacyjno-rozrywkowy MMI, zestaw audio Bang & Olufsen z trzynastoma głośnikami
Mechanika: Szperaˆ mechanicznaˆ na tylnej osi, dwusprzęgłowa skrzynia automatyczna
Wybrane wyposażenie opcjonalne auta testowego:
Elementy nadwozia: -
Elementy wnętrza:

-

Koła i opony:

-

Komfort: -

 

Bezpieczeństwo: -
Multimedia: -
Mechanika: Dedykowany tytanowy wydech Akrapovič

Hamann Mirr6r na bazie BMW M6 — test

Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najlepszym tunerem na świecie? Nowa odsłona ekstremalnego BMW M6 mogła zgubić swoją odblaskową powłokę…

Zobacz również: Ford Musang Shelby GT350R - testy w Lommel

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Peugeot 508 1,6 THP Active - test, opinia, spalanie, cena Nowy Opel Astra (2016) 1.4 Turbo Elite - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TDI 4Motion DSG - test, opinia, spalanie, cena BMW X1 (2016) xDrive25i - test, opinia, spalanie, cena Toyota Avensis Touring Sports 2,0 D-4D - test, opinia, spalanie, cena Citroën C4 Picasso (2015) 1.6 THP AT Exclusive - test, opinia, spalanie, cena Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI AT Cosmo - test, opinia, spalanie, cena Renault Talisman 1.6 TCe150 4Control - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen Golf VII Alltrack 2.0 TDI 4MOTION 184 KM DSG - test, opinia, spalanie, cena BMW M550d xDrive (2015) - test, opinia, spalanie, cena Nowe Volvo V60 Cross Country D4 AWD (2016) - test, opinia, spalanie, cena DS 4 (2016) 2.0 BlueHDI 180 EAT6 - test, opinia, spalanie, cena Citroën Berlingo Multispace XTR 1.6 HDI 100 - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen Caravelle 2.0 TDI Comfortline (150 KM) - test, opinia, spalanie, cena Honda Jazz 1.3 i-VTEC Comfort - test, opinia, spalanie, cena Jeep Renegade Limited 2.0 Multijet (140 KM) AWD - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI 150 KM 4Motion - test, opinia, spalanie, cena Ford Mondeo Vignale (2015) 2.0 TDCI Powershift - test, opinia, spalanie, cena Volvo XC60 - szwedzki sposób na każde warunki - test Nissan Pulsar (2015) 1.6 DIG-T - test, opinia, spalanie, cena Nowy Fiat Tipo (2016) 1.4 16V - test, opinia, spalanie, cena Range Rover Evoque 2.0 TD4 180 KM HSE Dynamic - test, opinia, spalanie, cena Jaguar XF (2015) 2.0 GTDi Prestige - test, opinia, spalanie, cena Seat Ibiza FR 1.2 TSI (90 KM) – test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Ford Kuga czy Seat Ateca: którym z kompaktowych SUV-ów jeździ się przyjemniej? Škoda Fabia Combi w wersji Drive: czy zachęca do jazdy?