Nowy Opel Astra (2016) 1.4 Turbo Elite - zdjęcia

Segment C jest najważniejszym dla europejskich producentów samochodów i to w nim w dużej mierze toczą się najbardziej zażarte pojedynki. Segment konserwatywny, który nie wybacza błędów, nie znosi przesadzonej oryginalności, stanowi niekiedy wizerunek marki. Jeżeli masz słabe auto kompaktowe, to nie jesteś ważnym producentem w Europie. Jeżeli masz jedno z najlepszych, to jesteś kimś. Opel długo pozostawał z Astrą nieco w cieniu takich producentów jak Volkswagen czy Ford, zawsze będąc gdzieś o krok z tyłu. Oczywiście technicznie, bo ze sprzedażą nie było problemu. Astra oferowała zawsze dużo za niedużo, ale nie na tyle, by można było ją uznać za najlepsze auto kompaktowe. Czy wraz z modelem piątej generacji przyszedł na to czas? Tytuł Car of the Year do czegoś zobowiązuje. Sprawdzamy, czy Astra K jest obecnie najlepszym kompaktem na rynku.

Ten artykuł ma 4 strony:

Przeczytaj test tego samochodu

Przeczytaj test tego samochodu

Zobacz również: Opel Astra Sedan 1.7 CDTI - test

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Galerie testowe:

Mercedes C450 AMG 4Matic (2016) - zdjęcia, wnętrze, bagażnik Nowe Audi A4 allroad quattro 2.0 TDI (2016) - zdjęcia, wnętrze Shoei NXR - test kasku motocyklowego [galeria zdjęć] Nowe MINI 3d John Cooper Works - galeria zdjęć Hyundai i30 Turbo 1.6T Sport vs Mazda 3 2.0 Skyactiv-G - zdjęcia Audi Q2 2.0 TDI quattro - zdjęcia z testu Volkswagen e-Golf i Nissan Leaf - zdjęcia Volkswagen e-up! - zdjęcia Opel Ampera - test [galeria] Nowy Opel Corsa 1,0 Turbo & 1,4 Turbo - pierwsza jazda [galeria] Aston Martin V8 Vantage N430 - test [galeria] Suzuki SV 650S 2007 - test motocykla używanego [galeria]