Oto ceny nowego DS 3

DS 3 po ostatnim liftingu, a konkretnie jako zupełnie nowy model, który zrywa ostatecznie z Citroënem, debiutuje właśnie w salonach sprzedaży marki DS. Jak wyglądają ceny i wyposażenie?

Auto jest oferowane w jednej wersji wyposażenia BE CHIC. Jedynie sportowa wersja, znana do tej pory pod nazwą DS 3 Racing będzie oferowana jako GT Performance i GT Performance Black. Ma to związek z oderwaniem się od Citroëna – przynajmniej teoretycznie – i zerwaniem z nazewnictwem marki z szewronem na masce.

Wróćmy jednak na razie do standardowego modelu. Za podstawowego DS-a zapłacimy od 66 900 zł. Będzie to auto z silnikiem 1.2 Pure Tech o mocy 82 KM i 5-biegową skrzynią manualną. Wyżej mamy jednostkę doładowaną 1.2 o mocy 110 KM, która jest dostępna również z automatyczną skrzynią EAT6. Ceny to odpowiednio 73 900 zł z manualem i 79 900 zł z automatem. Najmocniejsza odmiana tegoż silnika, 130-konna z manualem kosztuje 78 900 zł. Najmocniejsza zwykła wersja DS 3 to odmiana 1.6 THP o mocy 165 KM. Takie auto kosztuje już 85 900 zł.

W skład wyposażenia standardowego BE CHIC wchodzi komplet poduszek powietrznych z kurtynami dla pasażerów drugiego rzędu, klimatyzacja manualna, tempomat, elektrycznie regulowane szyby i lusterka, radio z odtwarzaczem CD i 17-calowe felgi z lekkich stopów. Ponadto samochody z doładowaniem o mocy 110 i 130 KM mają na pokładzie również system Hill Assist, czujniki parkowania z tyłu (dla wersji z przekładnią automatyczną) oraz reflektory przeciwmgłowe diodowe. Standard dla odmiany 1.6 THP jest jeszcze wyższy, ponieważ zawiera m. in. tylne światła diodowe, przyciemniane szyby tylne oraz radioodtwarzacz dodatkowo z portem USB i systemem Bluetooth. Standardowe DS 3 BE CHIC są dostępne w kolorze Black Bonquise, a za dodatkowe lakiery trzeba dopłacić od 1900 do 3800 zł.

Nieco inaczej wygląda specyfikacja topowego DS 3 z silnikiem 1.6 THP o mocy 208 KM. Standardem ponad to, co jest już w BE CHIC, są również czujniki parkowania z tyłu (w wersji Black również z przodu plus kamera cofania), system Active City Brake, mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, wentylowane tarcze hamulcowe z tyłu, reflektory przednie diodowe i ksenonowe (dwufunkcyjne), klimatyzacja automatyczna, pakiet skórzany, rozpylacz zapachów, fotel pasażera z regulacją wysokości, fotele sportowe, system multimedialny z 7-calowym ekranem dotykowym i nawigacją, a w wersji Black nagłośnienie Denona. Mocny DS 3 seryjnie jest wyposażony w sportowe zawieszenie i 18-calowe obręcze kół. W standardzie jest również lakier metalizowany lub niemetalizowany na dwukolorowym nadwoziu.

Cena GT Performance jest kosmiczna, bo auto kosztuje 117 900 zł, a wersja Black aż 131 900 zł. No ale cóż. W końcu to marka premium. Za Audi S1 Sportback trzeba zapłacić 132 700 zł, więc ceny DS 3 GT Performance nie są, jak mogłoby się wydawać, całkowicie oderwane od rzeczywistości.

Jak sami już pewnie zauważyliście, na chwilę obecną nie jest dostępna wersja z otwartym dachem, a silniki to tylko jednostki benzynowe. Prawdopodobnie tak zostanie, a na debiut cabrio trzeba będzie chwilę zaczekać.

Zobacz cennik nowego DS 3.

DS 3 Racing (2015) Gold Mat — test, opinia, spalanie, cena

DS 3 Racing to w rzeczywistości doskonale znany nam Citroën, który jest na rynku jednym z najstarszych i jednocześnie najmocniejszych hot hatchy w swojej…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Jorge Lorenzo w Ducati? Nastolatkowie i... kolejne rozbite Ferrari McLaren 600LT Spider MSO. Wyjątkowa wersja jedzie do Genewy Elektryczny crossover Skody coraz bliżej. W Genewie zobaczymy VISION iV Najpopularniejsze auta w Polsce w pierwszym półroczu 2013 r. SHOEI Multitec - sportowy turystyk Wspaniała Honda N600 z wysokoobrotowym silnikiem z motocykla Carlsson Mercedes Klasy A - odświeżony Prawie jak RS5 – Sportec S5 Stufe 1 (2010) Minęło 30 lat od wypuszczenia na rynek pierwszego BMW z turbodoładowanym dieslem Škoda 966 Supersport jedzie do muzeum w Mladá Boleslav De Tomaso Ghepardo - następca Pantery?

Popularne w tym tygodniu:

Nissan zapowiada rewolucję w silnikach spalinowych. Efektywność ma sięgnąć 50 proc. Motoryzacja jeszcze nie umarła. Lexus IS dostał 5-litrowe V8 Biedronkowe Bugatti Divo powstawało 2 lata. Było tak trudno, że prawie się poddali Chińczycy zrobili 3-kołowego kampera. Można go kupić na Aliexpress Pasta paliwem przyszłości? Niemieccy naukowcy chcą nią napędzać pojazdy elektryczne Toyota Mirai wyceniona w Polsce. Woda z wydechu nie będzie tania Nowe obostrzenia dla wjeżdżających do Polski. W weekend dołączą kolejne Nowy Mercedes-Benz Klasy C wygląda jak mała Klasa S. Imponuje techniką i rozczarowuje silnikami Hyundai Ioniq 5 pokazany. Świetne osiągi, niezły zasięg i nowy rozdział w historii marki Nowe nieoznakowane radiowozy policji. Pod maską benzynowe silniki turbo Maseczki obowiązkowe dla kierowców. Policjant wyjaśnia, kiedy trzeba je zakładać Elektryczny Fiat 500 już tylko za pół worka pieniędzy. Nowe wersje pojawiły się w cenniku