Sprawdź VIN samochodu przed zakupem. Nowe narzędzie AutoCentrum.pl

Finał wielkiego starcia w segmencie E: BMW vs Lexus vs Maserati vs Volvo [cz.5]

Po czterech pojedynkach, przyszedł czas na wielkie starcie. Ostateczna rozgrywka w segmencie E odbędzie się między przedstawicielami Włoch, Japonii, Szwecji i Niemiec. Decyzję o tym, kto zwycięży, ponownie oddajemy w Wasze ręce.

Ten artykuł ma 5 stron:

Podsumowanie dotychczasowych zmagań

Przypomnijmy, że pary, w których spotkali się przedstawiciele ośmiu marek, zostały przez nas na początku wylosowane. Następnie to Wy decydowaliście, komu należy się tytuł zwycięzcy. W pierwszej rundzie zmierzyło się Volvo S90 z Mercedesem-Benzem Klasy E. Pojedynek był tu bardzo wyrównany. Volvo wygrało uzyskując 50,39 proc. głosów. W drugim pojedynku starło się dwóch mocarzy w kategorii dynamicznego stylu: Maserati Ghibli i Jaguar XF. Chociaż przypuszczaliśmy, że będzie to wyrównana walka, było wręcz przeciwnie - różnice były tu największe w całym turnieju. Maserati wygrało zdobywając aż 75,15 proc. głosów.

Niewiele mniejszą przewagę uzyskało w trzecim pojedynku BMW Serii 5, które wygrało z Infiniti Q70 zdobywając 71,01 proc. głosów. Najświeższym, bo ubiegłotygodniowym starciem była bitwa Lexusa GS i Audi A6. Mimo znacznie większej popularności niemieckiego auta segmentu E w Polsce, zwycięstwo odniósł przedstawiciel Japonii. Na Lexusa głosowało 57,77 proc. z Was.

Warto dodać, że największe emocje wzbudził pojedynek Maserati i Jaguara. To tutaj zostawiliście najwięcej komentarzy.

Teraz przyszedł czas na ostateczne rozstrzygnięcie. Z północy naciera najnowsze w stawce Volvo S90. Z odległej Japonii do starcia staje Lexus GS. Reprezentantem słonecznych Włoch będzie Maserati Ghibli. Przedstawicielem naszych zachodnich sąsiadów zostało BMW Serii 5. To interesujące rozstrzygnięcie, ponieważ to właśnie Niemcy mieli największą stawkę reprezentantów w tym turnieju, więc teoretycznie ich szanse były większe niż u innych regionów.

Zobacz również: BMW R nineT/5 udowadnia, że moda na retro trwa w najlepsze

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Zobacz więcej artykułów z serii: Wybieramy najlepszy samochód segmentu E

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Treści cykliczne:

Budowa nadwozi samochodowych - typy, historia i stosowane materiały Clive Owen – zawodowiec w BMW Temat tygodnia: tydzień z kabrioletami Temat tygodnia: tydzień z pickupami Wybraliście najlepszy samochód segmentu E! Przedstawiamy zwycięzców [cz.6] Najwspanialsze współczesne samochody budowane przez firmy nadwoziowe: Carrozzeria Touring Superleggera W redakcji Autokult.pl: Temat tygodnia - tydzień z autami uterenowionymi, Audi S8 plus i Autodrom Škody Ważne są: wydajność energetyczna i stopień odzyskiwania energii - Maciej Panek o Mercedesie EQC Maksimum frajdy z jazdy: 10 najlepszych samochodów do zabawy [cz.1] Opel OnStar jako opiekun kierowcy w czasie podróży rodzinnych w nowym Oplu Zafirze Rodzinny Samochód Roku 2014 Czytelników Autokult.pl [ankieta] Zwykłe auta dawcami dla supersamochodów [cz. 2]