Finał wielkiego starcia w segmencie E: BMW vs Lexus vs Maserati vs Volvo [cz.5]

Po czterech pojedynkach, przyszedł czas na wielkie starcie. Ostateczna rozgrywka w segmencie E odbędzie się między przedstawicielami Włoch, Japonii, Szwecji i Niemiec. Decyzję o tym, kto zwycięży, ponownie oddajemy w Wasze ręce.

Ten artykuł ma 5 stron:

Podsumowanie dotychczasowych zmagań

Przypomnijmy, że pary, w których spotkali się przedstawiciele ośmiu marek, zostały przez nas na początku wylosowane. Następnie to Wy decydowaliście, komu należy się tytuł zwycięzcy. W pierwszej rundzie zmierzyło się Volvo S90 z Mercedesem-Benzem Klasy E. Pojedynek był tu bardzo wyrównany. Volvo wygrało uzyskując 50,39 proc. głosów. W drugim pojedynku starło się dwóch mocarzy w kategorii dynamicznego stylu: Maserati Ghibli i Jaguar XF. Chociaż przypuszczaliśmy, że będzie to wyrównana walka, było wręcz przeciwnie - różnice były tu największe w całym turnieju. Maserati wygrało zdobywając aż 75,15 proc. głosów.

Niewiele mniejszą przewagę uzyskało w trzecim pojedynku BMW Serii 5, które wygrało z Infiniti Q70 zdobywając 71,01 proc. głosów. Najświeższym, bo ubiegłotygodniowym starciem była bitwa Lexusa GS i Audi A6. Mimo znacznie większej popularności niemieckiego auta segmentu E w Polsce, zwycięstwo odniósł przedstawiciel Japonii. Na Lexusa głosowało 57,77 proc. z Was.

Warto dodać, że największe emocje wzbudził pojedynek Maserati i Jaguara. To tutaj zostawiliście najwięcej komentarzy.

Teraz przyszedł czas na ostateczne rozstrzygnięcie. Z północy naciera najnowsze w stawce Volvo S90. Z odległej Japonii do starcia staje Lexus GS. Reprezentantem słonecznych Włoch będzie Maserati Ghibli. Przedstawicielem naszych zachodnich sąsiadów zostało BMW Serii 5. To interesujące rozstrzygnięcie, ponieważ to właśnie Niemcy mieli największą stawkę reprezentantów w tym turnieju, więc teoretycznie ich szanse były większe niż u innych regionów.

Zobacz również: BMW 440i - dźwięk silnika

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Zobacz więcej artykułów z serii: Wybieramy najlepszy samochód segmentu E

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Treści cykliczne:

Puchar hot hatchów: Mini John Cooper Works vs Alfa Romeo Giulietta Veloce [runda 2] "Wolę spotkać na drodze pijanego kierowcę, niż takiego...". O autach dostawczych opowiada zawodowiec "Może 10 proc. kierowców potrafi jeździć. Reszta wymaga gruntownego szkolenia" Ile CO2 tak naprawdę emituje samochód elektryczny w Polsce? 10 najbardziej wyczekiwanych samochodów 2016 roku Podaruj sobie trochę stylu: pierwsze spotkanie z Hyundaiem i30 Fastback Jeremy Clarkson: 10 najlepszych samochodów ostatniego roku Temat tygodnia: tydzień z kabrioletami Tanie SUV-y i crossovery w Polsce - ile naprawdę kosztują? Na aukcjach w Pebble Beach padły dwa historyczne rekordy Ewolucja amerykańskiej legendy: Chevrolet Camaro Mitsubishi Lancer Evolution - historia na pożegnanie