Ford Mustang Geiger GT 820 (2016) - supermustang w cenie 911 Carrery S

Niemiecki tuner Geiger Cars po debiucie nowego Mustanga ma teraz pełne ręce roboty. Raz na kwartał musi przygotować coś specjalnego. Tym razem pomarańczowa bestia dostała pakiet aerodynamiczny i potężny zastrzyk mocy.

Choć na zdjęciu widzimy dwa samochody, bohaterem jest tutaj ciemnopomarańczowa sztuka.

Choć na zdjęciu widzimy dwa samochody, bohaterem jest tutaj ciemnopomarańczowa sztuka.

Już na pierwszy rzut oka widać, że samochód poddano modyfikacjom mającym na celu zwiększenie mocy.

Już na pierwszy rzut oka widać, że samochód poddano modyfikacjom mającym na celu zwiększenie mocy.

Po czym? Po braku kratki grilla, co ma sprawić, że zimne powietrze będzie trafiało do komory silnika w większych ilościach.

Po czym? Po braku kratki grilla, co ma sprawić, że zimne powietrze będzie trafiało do komory silnika w większych ilościach.

Trochę to ryzykowne jeździć bez żadnej kratki po drogach, wszak chłodnica do Mustanga nie jest pewnie tania. Za to samochód prezentuje się bez tego bardzo rasowo.

Trochę to ryzykowne jeździć bez żadnej kratki po drogach, wszak chłodnica do Mustanga nie jest pewnie tania. Za to samochód prezentuje się bez tego bardzo rasowo.

Pomaga w tym nie tylko stosowna ramka wlotu powietrza, ale także duży splitter. Oba elementy wykonano z kompozytu węglowego.

Pomaga w tym nie tylko stosowna ramka wlotu powietrza, ale także duży splitter. Oba elementy wykonano z kompozytu węglowego.

Dekoracją tylnej części jest spojler z tego samego materiału...

Dekoracją tylnej części jest spojler z tego samego materiału...

Zobacz również: Nowy Ford Edge (2018) - premiera w Genewie

...nieco niżej umieszczono dokładkę zderzaka wyglądającą jak dyfuzor...

...nieco niżej umieszczono dokładkę zderzaka wyglądającą jak dyfuzor...

...a do kompletu dochodzą jeszcze progi.

...a do kompletu dochodzą jeszcze progi.

Nie obędzie się rzecz jasna bez nowych, kutych felg aluminiowych o średnicy 20 cali z oponami Michelin 255/35 R20 z przodu i 295/30 R20 z tyłu.

Nie obędzie się rzecz jasna bez nowych, kutych felg aluminiowych o średnicy 20 cali z oponami Michelin 255/35 R20 z przodu i 295/30 R20 z tyłu.

Jednak najważniejsze zmiany zaszły pod maską. Tu podrasowane 5.0 V8 z kompresorem, który wraz z innymi modyfikacjami silnika pozwala generować 820 KM przy 7300 obr./min oraz 759 Nm przy 6500 obr./min.

Jednak najważniejsze zmiany zaszły pod maską. Tu podrasowane 5.0 V8 z kompresorem, który wraz z innymi modyfikacjami silnika pozwala generować 820 KM przy 7300 obr./min oraz 759 Nm przy 6500 obr./min.

Jakby tego było mało, zastosowano w tylnej osi mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu Torsen z przełożeniem 3,73.

Jakby tego było mało, zastosowano w tylnej osi mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu Torsen z przełożeniem 3,73.

Kompletne auto od tunera wraz z lakierem jak na zdjęciu kosztuje 109 450 euro. Za te pieniądze na rynku niemieckim kupicie najwyżej Porsche 911 Carrera S z mocą mniejszą o 400 KM.

Kompletne auto od tunera wraz z lakierem jak na zdjęciu kosztuje 109 450 euro. Za te pieniądze na rynku niemieckim kupicie najwyżej Porsche 911 Carrera S z mocą mniejszą o 400 KM.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Galerie zdjęć:

Mercedes-AMG GT w barwach Gulfa z USA Hostessy salonu samochodowego w Genewie 2016 Nietuzinkowe Volkswageny na felgach Rotiform Wheels Porsche 911 (991) GT3 na niebieskich felgach ADV.1 [galeria zdjęć] Porsche Singer 911 Le Mans - nowa maszyna i legendarna lokalizacja Opel Karl na nowych oficjalnych zdjęciach [galeria zdjęć] 10 najlepszych wnętrz według Wards Automotive [galeria zdjęć] Cmentarz samochodów w Oregonie [galeria] Ford Mustang Fastback 1967 od Carlex Design Elementy nowej Toyoty Prius jako bohaterki manga Porsche 911 (991) Turbo i Turbo S po liftingu na nowych zdjęciach McLaren Technology Centre - zobacz królestwo Rona Dennisa od środka