Wielkie starcie w segmencie E: Audi A6 vs Lexus GS [cz.4]

Dotarliśmy do czwartej części naszego starcia o koronę segmentu E. Podobnie jak w ubiegłym tygodniu, zetrą się ze sobą przedstawiciele Japonii i Niemiec.

Ten artykuł ma 4 strony:

Audi A6 vs Lexus GS — wstęp

Przypomnijmy najpierw zwycięzców poprzednich pojedynków. Pierwsze starcie o włos wygrało Volvo S90, które stanęło w szranki z Mercedesem Klasy E. Następnie z dużym zapasem Maserati Ghibli pokonało Jaguara XF. W ubiegłym tygodniu pojedynkowało się BMW Serii 5 z Infiniti Q70. To starcie miało rozstrzygnięcie korzystne dla bawarskiej marki. 71 procent z Was zagłosowało właśnie na BMW. Infiniti uzyskało 29 proc. głosów.

Do walki stają dwaj wyjadacze. Audi co prawda cieszy się większą popularnością na rynku, ale nie zmienia to faktu, że GS produkowany jest od roku 1993, a A6 od 1994. Naturalnie, wcześniej Audi dysponowało modelem 100, jednak jeśli porównać od jak dawna znane są obydwie nazwy, to teoretycznie GS jest produktem o nieco większym stażu. Czy to wystarczy by pokonać popularne A6?

Jak widać, Lexus ma bardziej awangardową stylistykę. Wściekły front z wielką paszczą jest godnym konkurentem niewiele skromniejszego grilla w Audi. Z kolei mocną stroną Audi już na zdjęciach ewidentnie jest długość nadwozia. Czy potwierdzą to liczby?

Zobacz również: Audi RS6 Avant - wydech

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Zobacz więcej artykułów z serii: Wybieramy najlepszy samochód segmentu E

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Treści cykliczne:

Temat tygodnia: tydzień z pickupami Żegnamy króla: odchodzi Mercedes-Benz SLS AMG 15 sportowych samochodów, które na Nürburgring są wolniejsze od Alfy Romeo Giulii Quadrifoglio Zwykłe auta dawcami dla supersamochodów [cz. 1] Szeryfowie drogowi - kompilacja głupców blokujących ruch [cz. 1] Czy da się połączyć zalety minivana i auta dla biznesu? Temat tygodnia: tydzień z samochodami uterenowionymi Jeremy Clarkson: 10 najlepszych samochodów ostatniego roku 10 najmocniejszych nowych SUV-ów na polskim rynku Škoda i rowery – wczesna historia i współczesność marki Top Gear - największe wypadki i demolki [wideo] Telematyka to zysk dla firmy i pracownika. Przedsiębiorstwo oszczędza, a zatrudniony lepiej pracuje i zarabia