Audi R8 z pakietem Liberty Walk

Nowa generacja Audi R8 została zaprezentowana już rok temu. Teraz do gry wkroczyła odmiana Spyder. Mimo to poprzednia generacja tego sportowca wciąż wygląda świeżo. Nic dziwnego, że Liberty Walk postanowiło wziąć na warsztat tę maszynę. Jak zawsze w przypadku tej firmy, jest nisko i jest szeroko. Pakiet modyfikacji oferowany jest w wersji z włókna szklanego i włókna węglowego. Tańsza odmiana kosztuje 18 578 dolarów dla R8 V10, czyli równowartość 70,8 tys. zł. Za wersję z kompozytu węglowego zapłacimy 20 493 dolarów (równowartość 78,2 tys. zł), jeśli uzbrajamy w nią R8 V8. Pakiet z CFRP dla wersji V10 kosztuje 22 008 dolarów, czyli równowartość 84 tys. zł. W skład pełnych pakietów wchodzą: atrapa przedniego zderzaka ze spliterem, atrapa tylnego zderzaka z dyfuzorem, tylny spojler, listwy boczne oraz nakładki na nadkola.

Ten artykuł ma 4 strony:

Zobacz również: Test: Audi Q4 e-tron - przewaga dzięki... przestrzeni?

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Galerie zdjęć:

McLaren Production Centre od środka - tu powstają drogowe McLareny Restomod nie musi być sportowy - poznajcie Chevroleta Napco od Legacy Classic Trucks Carbonfiber Dynamics BMW M4R - 700-konne M4 z włókna węglowego Kolekcja niesamowitych Porsche Jerry'ego Seinfelda wystawiona na sprzedaż Jaguar XE SV Project 8 (2017) - premiera Toyota Auris odsłania wnętrze. Rewolucji nie ma, ale jest dobrze Galeria: Porsche 911 Turbo 2010 Bentley Continental GT (2017): premiera samochodu dla piłkarzy Hostessy salonu samochodowego w Genewie 2016 Nowa sesja zdjęciowa Ferrari FF [galeria] BMW Serii 6 Gran Turismo (2017) - premiera Ekstremalny tuning samochodów egzotycznych - bestie o mocy ponad 1000 KM [cz.1]