Volkswagen Golf VII Alltrack 2.0 TDI 4MOTION 184 KM DSG - test, opinia, spalanie, cena

Ten artykuł ma 2 strony:

Volkswagen Golf VII Alltrack 2.0 TDI 4MOTION 184 KM DSG — dane techniczne, spalanie, cena

Volkswagen Golf Alltrack 2.0 TDI 4Motion DSG

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, turbo  
Rodzaj paliwa: Olej napędowy  
Ustawienie: Poprzeczne  
Rozrząd: DOHC 16V  
Objętość skokowa: 1968 cm³  
Moc maksymalna: 184 KM przy 3500–4000 rpm  
Moment maksymalny: 380 Nm przy 1750–3250 rpm  
Skrzynia biegów: 6-biegowa, DSG  
Typ napędu: Na cztery koła (4Motion)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe  
Zawieszenie przednie: Kolumna typu MacPhersona  
Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe  
Średnica zawracania: 10,9 m  
Koła, ogumienie przednie: 225/45 R18  
Koła, ogumienie tylne: 225/45 R18  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Kombi (cross)  
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1584 kg  
Ładowność: 508 kg  
Długość: 4578 mm  
Szerokość: 1799 mm  
Wysokość: 1515 mm  
Rozstaw osi: 2630 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 55 l  
Pojemność bagażnika: 605–1620 l  
Ładowność maksymalna: 571 kg  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 7,8 s  
Prędkość maksymalna: 219 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): b.d. 6,5 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): b.d. 4,3 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 5,0 l/100 kml 5,0 — 6,0 l/100 km
Zużycie paliwa (autostrada):   7,7 l/100 km
Emisja CO2: 132 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  
Cena:
Cena testowego egzemplarza: ok. 154 000 zł  
Wersja silnikowa od: 130 090 zł  
Model od: 108 390 zł  
Wybrane wyposażenie standardowe wersji Limited:
Elementy nadwozia: Listwa na osłonie chłodnicy chromowana, zderzak przedni i tylny z osłoną podwozia w kolorze srebrnym, obudowy lusterek zewnętrznych lakierowane w kolorze srebrnym, klamki lakierowane w kolorze nadwozia, reling dachowy, chromowany, światła tylne przyciemniane, osłony na nadkola czarne, poszerzone listwy progowe z osłoną podwozia w kolorze srebrnym, chromowana podwójna końcówka układu wydechowego
Elementy wnętrza: Kierownica 3-ramienna, multifunkcyjna, obszyta skórą, oparcie kanapy tylnej z podłokietnikiem, tapicerka siedzeń "7 Summits", wstawki wykończeniowe wnętrza "Dark Magnesium", nakładki na pedały, aluminiowe, listwy progowe z napisem Alltrack, aluminiowe, komputer pokładowy "Plus" z monochromatycznym wyświetlaczem TFT
Koła i opony: Obręcze ze stopu metali lekkich "Valley" 7J x 17, opony 205/55 R 17 
Komfort: Klimatyzacja z regulacją automatyczną "Climatronic", lusterka boczne regulowane elektrycznie, podgrzewane, lusterko po stronie kierowcy asferyczne, szyby elektrycznie sterowane z przodu i z tyłu, tempomat 
Bezpieczeństwo: Asystent podjazdu i zjazdu, ESP — system stabilizacji toru jazdy wraz z ASR, ABS, EDS, MSR, asystentem siły hamowania, reflektory przeciwmgielne z funkcją statycznego doświetlania zakrętów, XDS — blokada mechanizmu różnicowego, hamulec wielokolizyjny — pomaga ograniczyć skutki kolizji poprzez zainicjowanie hamowania
Multimedia: System radiowy "Composition Touch" z 5 calowym, monochromatycznym i wielofunkcyjnym ekranem dotykowym, 4 głośnikami, czytnikiem kart SD, AUX-IN oraz funkcją odtwarzania muzyki w formacie MP3
Mechanika: Nadwozie podwyższone o 20 mm, hamulec postojowy, elektromechaniczny z funkcją Auto-Hold, system Start-Stop
Wybrane wyposażenie opcjonalne auta testowego:
Elementy nadwozia:

Dach szklany, panoramiczny (6200 zł), szyba tylna oraz boczne tylne dodatkowo przyciemniane, lakier specjalny, czarny (620 zł)

Elementy wnętrza: -
Koła i opony: Obręcze aluminiowe "Canyon" 18-calowe (1710 zł)
Komfort: Pakiet "Zimowy" (630 zł)
Bezpieczeństwo: Pakiet "Business" (1690 zł), reflektory bi-ksenonowe Top ze światłami do jazdy dziennej w technologii LED (3080 zł), aktywny tempomat ACC (do 160 km/h) z Front Assist (800 zł), Light Assist — czujnik automatycznej zmiany świateł mijania na drogowe (680 zł), system "Rear Assist" - kamera cofania (950 zł)
Multimedia: System nawigacji satelitarnej "Discover Pro" (9260 zł)
Mechanika: -

Volkswagen Golf VII Alltrack 2.0 TDI 4MOTION 184 KM DSG — zdjęcia

Oto prosty przepis na idealny samochód kompaktowy: wziąć najlepszy kompakt na rynku w wersji kombi, dołożyć kilka osłon, które miałyby chronić…

Zobacz również: Mateusz kontra Mateusz: mierzymy Volvo XC90 z Land Roverem Discovery

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Peugeot 508 1,6 THP Active - test, opinia, spalanie, cena BMW M550d xDrive (2015) - test, opinia, spalanie, cena Nowe Volvo V60 Cross Country D4 AWD (2016) - test, opinia, spalanie, cena DS 4 (2016) 2.0 BlueHDI 180 EAT6 - test, opinia, spalanie, cena Citroën Berlingo Multispace XTR 1.6 HDI 100 - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen Caravelle 2.0 TDI Comfortline (150 KM) - test, opinia, spalanie, cena Honda Jazz 1.3 i-VTEC Comfort - test, opinia, spalanie, cena Jeep Renegade Limited 2.0 Multijet (140 KM) AWD - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI 150 KM 4Motion - test, opinia, spalanie, cena Ford Mondeo Vignale (2015) 2.0 TDCI Powershift - test, opinia, spalanie, cena Volvo XC60 - szwedzki sposób na każde warunki - test Nissan Pulsar (2015) 1.6 DIG-T - test, opinia, spalanie, cena Nowy Fiat Tipo (2016) 1.4 16V - test, opinia, spalanie, cena Range Rover Evoque 2.0 TD4 180 KM HSE Dynamic - test, opinia, spalanie, cena Jaguar XF (2015) 2.0 GTDi Prestige - test, opinia, spalanie, cena Seat Ibiza FR 1.2 TSI (90 KM) – test, opinia, spalanie, cena Ford S-Max 2.0 TDCi PowerShift Titanium - test, opinia, spalanie, cena SsangYong Rexton 2.0 Diesel AT5 4WD - test, opinia, spalanie, cena Fiat Doblò 2.0 MultiJet Lounge - test, opinia, spalanie, cena Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde TCT - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen e-Golf i Nissan Leaf - test, opinia, cena Honda HR-V 1.5 i-VTEC vs. Kia Soul 1.6 GDI - test, porównanie, opinia, spalanie, cena Nowy Ford Focus RS (2016) - test, opinia, spalanie, cena Nowa Kia Sportage (2016) 1.6 T-GDI 4x4 - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Mazda z silnikiem Skyactiv-X. Jednostka benzynowa działa jak diesel Rajdowy Jaguar F-Type, czyli sztuka taplania się w błocie Nowa Mazda CX-30 wyjeżdża na drogi. Tego auta brakowało Japończykom Nowy Ford Focus ST - fabryka radości Z Gdańska do Warszawy na jednym ładowaniu, czyli Jaguar I-Pace w trasie Mazda MX-5 30th Anniversary. Wyjątkowe auto na okrągłą rocznicę Skoda Superb Scout: pierwsza jazda nową wersją modelu po face liftingu Zobacz, jak jeździ elektryczny Jaguar I-Pace. Reakcje pasażerów mówią wszystko Techniczne poprawki w gamie Audi A4. Większy nacisk na oszczędność i diesle BMW 330i: samo cofa i parkuje, a do tego ciągle się świetnie prowadzi Jeep Renegade Trailhawk wjedzie w teren, ale w mieście nie czuje się tak pewnie Test Infiniti Q50S: jeden przycisk zmienia wszystko