BMW M550d xDrive (2015) - test, opinia, spalanie, cena

Ten artykuł ma 2 strony:

BMW M550d xDrive — dane techniczne, spalanie, cena

BMW M550d xDrive

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R6, turbodoładowany  
Rodzaj paliwa: Olej napędowy  
Ustawienie: Wzdłużnie  
Rozrząd: DOHC 24V  
Objętość skokowa: 2993 cm³  
Moc maksymalna: 381 KM przy 4000–4400 rpm  
Moment maksymalny: 740 Nm przy 2000–3000 rpm  
Skrzynia biegów: Automatyczna, 8-biegowa  
Typ napędu: Na wszystkie koła (AWD xDrive)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane  
Zawieszenie przednie: Podwójne wahacze poprzeczne  
Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe  
Średnica zawracania: b.d.  
Koła, ogumienie przednie: 245/45 R18 (ogumienie zimowe)  
Koła, ogumienie tylne: 245/45 R18 (ogumienie zimowe)  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Sedan  
Liczba drzwi: 4  
Masa własna: 1955 kg  
Ładowność: 580 kg  
Długość: 4910 mm  
Szerokość: 1860 mm bez lusterek, 2102 mm z lusterkami  
Wysokość: 1454 mm  
Rozstaw osi: 2968 mm  
Rozstaw kół przód/tył: 1594 / 1599 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 70 l  
Pojemność bagażnika: 520 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 4,7 s  
Prędkość maksymalna: 250 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 7,5 l/100 km 8,5 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 5,4 l/100 km 5,6 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 6,2 l/100 kml  
Emisja CO2: 162 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  
Ceny:
Cena testowego egzemplarza: 478 2775 zł  
Wersja silnikowa od: 383 100 zł  
Model od: 188 000 zł  
Wybrane wyposażenie standardowe wersji testowanej:
Elementy nadwozia: Lakier biel alpejska, obramowania BMW Individual Shadow Line, chromowany grill, spojler tylny M, pakiet sportowy M
Elementy wnętrza: Oświetlenie kolorowe, diodowe, sportowe fotele przednie, kierownica M skórzana, materiał wykończenia Grey Shadow / Alcantara Antracyt, progowe listwy z emblematem M550d, drążek skrzyni biegów z emblematem M, dywaniki welurowe
Koła i opony: Opony run flat
Komfort: Elektryczna regulacja przednich foteli z pamięcią ustawień, klimatyzacja automatyczna, 4-strefowa, przełącznik właściwości jezdnych z trybem Eco Pro, spryskiwacze reflektorów, regulator prędkości z automatycznym hamowaniem, wielofunkcyjna kierownica, elektryka szyb z automatyką, 3 gniazda 12 V
Bezpieczeństwo: Inteligentne połączenia alarmowe, poduszki powietrzne czołowe i boczne z przodu oraz kurtynowe, czujnik kolizji, asystent hamowania, dynamiczna kontrola stabilności, asystent ruszania, funkcja Follow Me Home
Multimedia: System nawigacyjny Professional, gniazdo AUX-in, zestaw głośnomówiący z Bluetooth, wbudowany twardy dysk, radio, odtwarzacz CD, MP3, wyświetlacz centralny
Mechanika: Odzysk energii z hamowania, automatyczna skrzynia biegów sportowa Steptronic, sportowe zawieszenie M obnizone o 10 mm, ze sztywniejszymyi sprężynami i amortyzatorami, 18-calowy układ hamulcowy z przodu i z tyłu
Wybrane wyposażenie opcjonalne auta testowego:
Elementy nadwozia: -
Elementy wnętrza: -
Koła i opony: Koła 20-calowe M Doppelspeiche 434M (9380 zł)
Komfort: Automatycznie otwierana klapa bagażnika (2838 zł), dostęp komfortowy (4006 zł), kamera cofania (2283 zł), lusterka przyciemniane automatycznie, składane elektrycznie (1976 zł), podparcie lędźwiowe w fotelach przednich (1624 zł), adaptacyjne reflektroy diodowe (10 092 zł), szyby przeciwsłoneczne Individual (2283 zł), Polski Pakiet: lusterko wsteczne przyciemniane automatycznie, rękaw na narty, ogrzewanie foteli przednich, czujniki parkowania z tyłu i z przodu (5550 zł), Pakiet Innowacji: aktywny regulator prędkości z funkcją Stop&Go, wyświetlacz Head-Up, ostrzeżenie o ograniczeniach prędkości Speed Limit Info (13 336 zł)
Bezpieczeństwo: -
Multimedia: Zestaw Hi-Fi Harman Kardon Surround Sound (5527 zł), Internet (762 zł), pakiet BMW Connected Drive Advanced Plus (4412 zł), Pakiet Business: pełna, bezprzewodowa integracja kompatybilnych telefonów komórkowych wraz z USB, wielofunkcyjny zestaw wskaźników na desce rozdzielczej 10,25" (16 775 zł)
Mechanika: Adaptive Drive (16 431 zł)

Zobacz również: BMW 440i - dźwięk silnika

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Peugeot 508 1,6 THP Active - test, opinia, spalanie, cena Nowe Volvo V60 Cross Country D4 AWD (2016) - test, opinia, spalanie, cena DS 4 (2016) 2.0 BlueHDI 180 EAT6 - test, opinia, spalanie, cena Citroën Berlingo Multispace XTR 1.6 HDI 100 - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen Caravelle 2.0 TDI Comfortline (150 KM) - test, opinia, spalanie, cena Honda Jazz 1.3 i-VTEC Comfort - test, opinia, spalanie, cena Jeep Renegade Limited 2.0 Multijet (140 KM) AWD - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI 150 KM 4Motion - test, opinia, spalanie, cena Ford Mondeo Vignale (2015) 2.0 TDCI Powershift - test, opinia, spalanie, cena Volvo XC60 - szwedzki sposób na każde warunki - test Nissan Pulsar (2015) 1.6 DIG-T - test, opinia, spalanie, cena Nowy Fiat Tipo (2016) 1.4 16V - test, opinia, spalanie, cena Range Rover Evoque 2.0 TD4 180 KM HSE Dynamic - test, opinia, spalanie, cena Jaguar XF (2015) 2.0 GTDi Prestige - test, opinia, spalanie, cena Seat Ibiza FR 1.2 TSI (90 KM) – test, opinia, spalanie, cena Ford S-Max 2.0 TDCi PowerShift Titanium - test, opinia, spalanie, cena SsangYong Rexton 2.0 Diesel AT5 4WD - test, opinia, spalanie, cena Fiat Doblò 2.0 MultiJet Lounge - test, opinia, spalanie, cena Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde TCT - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen e-Golf i Nissan Leaf - test, opinia, cena Honda HR-V 1.5 i-VTEC vs. Kia Soul 1.6 GDI - test, porównanie, opinia, spalanie, cena Nowy Ford Focus RS (2016) - test, opinia, spalanie, cena Nowa Kia Sportage (2016) 1.6 T-GDI 4x4 - test, opinia, spalanie, cena Toyota RAV4 Hybrid (2016) - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

BMW M5 kontra Mercedes-AMG E63 S: derby super-sedanów na Torze Kielce Volkswagen Golf R Variant: mocny hothatch odjeżdża na emeryturę Hyundai Kona Electric: tutaj nie musisz się martwić o zasięg Lego Technic Porsche 911 RSR: kilkanaście godzin czystej frajdy Jaguar E-Pace i Porsche Macan: na dobry początek Kia Picanto z Kia Platinum Cup. Test najważniejszego auta wyścigowego w Polsce Odświeżone Renault Trafic i Master – jeszcze lepiej dostosowane do potrzeb