Hyundai Ioniq Hybrid & Electric (2016) - galeria zdjęć

O nowym Hyundaiu Ioniq w trzech wersjach napędowych pisaliśmy już kilkakrotnie, a po premierze tego samochodu w USA wreszcie pojawiły się zdjęcia prawdziwego auta w ruchu drogowym. Prezentują one odmianę hybrydową, ale stylistycznie każdy wariant różni się jedynie detalami.

Ten artykuł ma 7 stron:

Na początku przypominamy, że samochód zadebiutował już w Genewie w trzech wersjach z napędem alternatywnym. Podstawowa wersja to klasyczna hybryda. Kolejna to hybryda z możliwością ładowania z sieci, czyli plug-in. Jest też Hyundai Ioniq w wersji czysto elektrycznej. Kilka słów o każdej z nich...

Na początku przypominamy, że samochód zadebiutował już w Genewie w trzech wersjach z napędem alternatywnym. Podstawowa wersja to klasyczna hybryda. Kolejna to hybryda z możliwością ładowania z sieci, czyli plug-in. Jest też Hyundai Ioniq w wersji czysto elektrycznej. Kilka słów o każdej z nich...

Hyundai Ioniq Hybrid jest napędzany znaną jednostką 1.6 GDI (Kappa) o mocy 105 KM i momencie obrotowym 147 Nm. Motor elektryczny rozwija moc 43,5 KM i maksymalny moment obrotowy o wartości 170 Nm. Moc systemowa układu to 141 KM, a maksimum momentu obrotowego jakie ma do dyspozycji kierowca to 265 Nm. Źródłem energii dla silnika elektrycznego jest bateria o pojemności energetycznej 1,56 kWh. Emisja CO2 tego modelu wynosi 79g/km.

Hyundai Ioniq Hybrid jest napędzany znaną jednostką 1.6 GDI (Kappa) o mocy 105 KM i momencie obrotowym 147 Nm. Motor elektryczny rozwija moc 43,5 KM i maksymalny moment obrotowy o wartości 170 Nm. Moc systemowa układu to 141 KM, a maksimum momentu obrotowego jakie ma do dyspozycji kierowca to 265 Nm. Źródłem energii dla silnika elektrycznego jest bateria o pojemności energetycznej 1,56 kWh. Emisja CO2 tego modelu wynosi 79g/km.

Większą baterię znajdziemy w wersji Plug-in Hybrid napędzanej tym samym silnikiem benzynowym i motorem elektrycznym o zwiększonej do 61 KM mocy. Dzięki większej pojemności baterii 8.9 kWh można przejechać 50 km wykorzystując tylko energię elektryczną. W cyklu mieszanym Hyundai Plug-in Hybrid emituje 32 g CO2 na kilometr.

Większą baterię znajdziemy w wersji Plug-in Hybrid napędzanej tym samym silnikiem benzynowym i motorem elektrycznym o zwiększonej do 61 KM mocy. Dzięki większej pojemności baterii 8.9 kWh można przejechać 50 km wykorzystując tylko energię elektryczną. W cyklu mieszanym Hyundai Plug-in Hybrid emituje 32 g CO2 na kilometr.

Bateria w wersji elektrycznej ma pojemność 28 kWh, co umożliwia jazdę bezemisyjną na dystansie 110 km. Silnik elektryczny osiąga moc maksymalną 120 KM i moment obrotowy 295 Nm. Takie parametry pozwalają się rozpędzić Hyundaiem Ioniq Electric do prędkości 165 km/h. Oczywiście jedynym ograniczeniem jest tu jedyne przełożenie jakim dysponuje ten napęd. Wersje hybrydowe są łączone z 6-biegową przekładnią dwusprzęgłową.

Bateria w wersji elektrycznej ma pojemność 28 kWh, co umożliwia jazdę bezemisyjną na dystansie 110 km. Silnik elektryczny osiąga moc maksymalną 120 KM i moment obrotowy 295 Nm. Takie parametry pozwalają się rozpędzić Hyundaiem Ioniq Electric do prędkości 165 km/h. Oczywiście jedynym ograniczeniem jest tu jedyne przełożenie jakim dysponuje ten napęd. Wersje hybrydowe są łączone z 6-biegową przekładnią dwusprzęgłową.

Zobacz również: Premiera czwartej generacji Hyundaia Santa Fe - koreańskie nowości prosto z Poznania.

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Galerie zdjęć:

Galeria: Porsche 911 Sport Classic Siedem Singerów spotkało się w jednym miejscu Tak się bawią Amerykanie! Zobaczcie relację z wystawy samochodów w USA Dörr McLaren 650S Nürburgring Edition - wersja specjalna z Niemiec BMW M3 - trzy dekady ewolucji na zdjęciach [galeria] Co można było obejrzeć na Chicago Auto Show? Relacja zdjęciowa czytelnika G-Power M3 GT2 S Hurricane (2017) - BMW na Nürburgring i na co dzień Kolekcja Ford Performance Jima Clicka wystawiona na sprzedaż Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport - galeria dnia Porsche 911T | Galerie Czytelników McLaren 570GT (2017) - turystyczna odmiana w pełnej okazałości Nietuzinkowe BMW na felgach Rotiform Wheels