Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Volkswagen Golf GTI TCR: dawka szaleństwa na pożegnanie modelu Audi A1 Sportback 1,4 TFSI Ambition - testosteron w pigułce [test autokult.pl] Jeep Renegade Trailhawk wjedzie w teren, ale w mieście nie czuje się tak pewnie Skoda Scala: pierwsza jazda nowym rywalem VW Golfa Ford Transit Nugget dołącza do grona kompaktowych kamperów. To świetne auto do zwiedzania Chevrolet Cruze HB 1,8 LTZ - kompakt z ambicjami [test autokult.pl] BMW X2 20d xDrive: wygląda fantastycznie, ale brakuje mu charakteru Porsche Panamera Diesel [pierwsza jazda autokult.pl] Mercedes-Benz Vito 116 CDI 4Matic Kombi - w starym dobrym stylu [test autokult.pl] Peugeot 308 1,6 e-HDI Allure - test Peugeot 3008 2,0 HDI FAP 150 Allure – dlaczego nie? [test autokult.pl] Lexus LS460 AWD - perfekcja czy brak charakteru? [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

SsangYong Korando wjeżdża do salonów. Koreańczycy nie mają się czego wstydzić Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze Hyundai Tucson N Line 1.6 T-GDI: kiedy szukasz sportu, ale nie sportowego auta Kodiaq, Karoq i Kamiq różnią się mimo podobnych nazw. Sprawdziłem to w Szwajcarii Nissan Leaf e+: z większym akumulatorem daje to, co inni dopiero obiecują Kia Picanto z Kia Platinum Cup. Test najważniejszego auta wyścigowego w Polsce Mini Countryman S E ALL4 chce być dobry we wszystkim, ale właśnie przez to zostaje w tyle