Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

DS 3 Cabrio Performance (2016) - hot hatch z wiatrem we włosach

Do gamy najmniejszego modelu francuskiej marki DS dołączyła wyjątkowo interesująca odmiana. Jest to 3 Cabrio Performance, czyli prawdziwy hot hatch, ale w wersji otwartej.

Ten artykuł ma 2 strony:

Tak nietypowych samochodów nie ma na rynku wiele. Mamy tu do czynienia z samochodem po pierwsze - stylowym, po drugie - bardzo mocnym jak na swój segment i po trzecie - dostarczającym dodatkowe wrażenia z jazdy z otwartym dachem.

Tak nietypowych samochodów nie ma na rynku wiele. Mamy tu do czynienia z samochodem po pierwsze - stylowym, po drugie - bardzo mocnym jak na swój segment i po trzecie - dostarczającym dodatkowe wrażenia z jazdy z otwartym dachem.

Przypomnijmy, że wersja Performance zastąpiła odmianę Racing po tym, jak DS 3 stał się po prostu DS-em z Citorëna. Auto postradało bardzo zgrabną i pasującą atrapę chłodnicy z szewronem. Zyskało za to trochę koni mechanicznych.

Przypomnijmy, że wersja Performance zastąpiła odmianę Racing po tym, jak DS 3 stał się po prostu DS-em z Citorëna. Auto postradało bardzo zgrabną i pasującą atrapę chłodnicy z szewronem. Zyskało za to trochę koni mechanicznych.

Ostatnie wcielenie Citroëna, czyli poliftingowe, ale jeszcze z szewronem, dysponowało mocą 203 KM. Jak jeździła ta wersja przekonaliśmy się w naszym niedawnym teście.

Ostatnie wcielenie Citroëna, czyli poliftingowe, ale jeszcze z szewronem, dysponowało mocą 203 KM. Jak jeździła ta wersja przekonaliśmy się w naszym niedawnym teście.

Teraz 1,6-litrowy motor benzynowy z turbodoładowaniem, stosowany w DS 3 Performance rozwija 5 KM więcej, czyli 208 KM. Co więcej, moc z niego trafia na koła przez 6-biegową przekładnię ręczna oraz szperę Torsen.

Teraz 1,6-litrowy motor benzynowy z turbodoładowaniem, stosowany w DS 3 Performance rozwija 5 KM więcej, czyli 208 KM. Co więcej, moc z niego trafia na koła przez 6-biegową przekładnię ręczna oraz szperę Torsen.

DS ma więc do zaproponowania coś naprawdę ciekawego w świecie hot hatchów. Mamy tu samochód nie tylko szybki, który z pewnością nie jest tylko królem prostych, ale także wóz o nietuzinkowym wyglądzie i otwartym nadwoziu. Moc wrażeń w ciepłe dni gwarantowana.

DS ma więc do zaproponowania coś naprawdę ciekawego w świecie hot hatchów. Mamy tu samochód nie tylko szybki, który z pewnością nie jest tylko królem prostych, ale także wóz o nietuzinkowym wyglądzie i otwartym nadwoziu. Moc wrażeń w ciepłe dni gwarantowana.

Zobacz również: DS 5 1.6 THP - test samochodu

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Saab sprzedany - nowe plotki [aktualizacja] Zapowiedź Land Rovera Discovery V (2017) Jenson Button z McLarenem w 2014 Devon GTX na torze Laguna Seca - dosyć gadania! Lada Niva wciąż żywa Kia Sorento Edition by Irmscher - akt desperacji? I-Pace Concept, czyli elektryczny SUV Jaguara Wesołego Alleluja! Nowe coupe Volkswagena - Passat CC Daniel Ricciardo - apelacja w toku Ford Ranger Raptor z silnikiem V8 z Mustanga? Na razie to plotki Porsche 911 (991) Targa przyłapane bez dachu [wideo]

Popularne w tym tygodniu:

Kierowcy nie wiedzą o nowych przepisach od 1 lipca. Przekonają się dopiero, gdy stracą prawo jazdy Zaskoczenie na budowie drogi S61. Wykopali dobrze zachowane szczątki radzieckiego myśliwca z II WŚ Lamborghini Huracán z przebiegiem ponad 300 tys. km trafiło na sprzedaż. To mina czy okazja? 10 tys. zł kary za jazdę na rowerze. RPO bierze mężczyznę w obronę BMW M2 znika z Europy. Powodem są normy emisji spalin Ubezpieczenie na kierowcę, a nie na samochód. Zmiany w systemie pozbawione są sensu UE twierdzi, że Polska buduje nie te drogi, co trzeba, zaniedbuje je i przekazuje niewiarygodne dane. GDDKiA i ekspert odpierają zarzuty Prowadzi komis na osiedlowym parkingu. Policja jest bezradna Maseczki w samochodach i na parkingu. Sprawdzamy wytyczne Audi S6 Plus Sedan trafiło na sprzedaż. To jeden z 97 egzemplarzy To koniec downsizingu? Porsche twierdzi, że norma Euro 7 da nam większe silniki Silniki spalinowe nigdzie się nie wybierają. Producenci już wiedzą, co robić