Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI 150 KM 4Motion - test, opinia, spalanie, cena

Ten artykuł ma 2 strony:

Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI 150 KM 4Motion — dane techniczne, spalanie, cena

Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI 4Motion

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, turbodoładowany  
Rodzaj paliwa: Olej napędowy  
Ustawienie: Poprzeczne  
Rozrząd: DOHC 16V  
Objętość skokowa: 1968 cm³  
Moc maksymalna: 150 KM (przy 3500 rpm)  
Moment maksymalny: 340 Nm (przy 1750–3000 rpm)  
Skrzynia biegów: 6-biegowa, ręczna  
Typ napędu: Na wszystkie koła (AWD — 4Motion)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe  
Zawieszenie przednie: Kolumna typu MacPhersona  
Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe  
Średnica zawracania: 11,9 m  
Koła, ogumienie przednie: 225/45 R18  
Koła, ogumienie tylne: 225/45 R18  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: MPV  
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1877 kg  
Ładowność: 713 kg  
Długość: 4854 mm  
Szerokość: 1904 mm bez lusterek  
Wysokość: 1720 mm  
Rozstaw osi: 2920 mm  
Rozstaw kół przód/tył: 1571 / 11617 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 70 l  
Pojemność bagażnika: 267 / 955 / 2430 l (7/5/2 os. na pokładzie)  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 10,6 s  
Prędkość maksymalna: 198 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 6,7 l/100 km 9 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 5,0 l/100 km 5,7 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 5,6 l/100 kml  
Emisja CO2: 147 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  
Cena:
Cena testowego egzemplarza: 197 260 zł  
Wersja silnikowa od: 128 190 zł  
Model od: 115 490 zł  
Wybrane wyposażenie standardowe wersji Highline:
Elementy nadwozia: Listwy chromowane wokół szyb, światła tylne LED, światła do jazdy dziennej LED
Elementy wnętrza: Dywaniki materiałowe, gałka dźwigni zmiany biegów i kierownica obszyte skórą
Koła i opony: -
Komfort: Zagłówki z przodu regulowane w dwóch płaszczyznach, aktywny tempomat z systemem Front Assist, asystent podjazdu, centralny zamek ze zdalnym sterowaniem, czujnik deszczu, dysze spryskiwaczy ogrzewane, fotel kierowcy regulowany elektrycznie, fotele przednie ogrzewane, kierownica wielofunkcyjna, lusterko wsteczne automatycznie przyciemniane, statyczne doświetlanie zakrętów, schowki w podłodze za przednimi fotelami, składane stoliki w oparciach przednich foteli
Bezpieczeństwo: Poduszki powietrzne czołowe i boczne oraz kurtyny powietrzne dla pasażerów z przodu i z tyłu, system rozpoznający zmęczenie kierowcy, Front Assist
Multimedia: 8 głośników
Mechanika: -
Wybrane wyposażenie opcjonalne auta testowego:
Elementy nadwozia: Lakier czarny Deep perłowy (2570 zł), relingi dachowe chromowane z poprzeczkami w kolorze srebrnym (1180 zł), szyby tylne przyciemniane (1650 zł)

 

Elementy wnętrza: Dach panoramiczny, elektrycznie otwierany (5250 zł)
Koła i opony: Felgi aluminiowe Toulon 18-calowe (3310 zł)
Komfort: System Easy Open (4180 zł), panel sterowania klimatyzacją dla pasażerów z tyłu (520 zł), Pakiet Kierowcy (2920 zł), Pakiet Cargo (2340 zł), nadwozie 7-miejscowe (5450 zł), Pakiet Business (5690 zł), lusterka zewnętrzne elektrycznie składane (820 zł), gniazdo 230 V w konsoli srodkowej z tyłu (540 zł), czujniki parkowania z przodu i z tyłu (bez dopłaty), boczne drzwi z tyłu otwierane i zamykane elektrycznie (2970 zł)
Bezpieczeństwo: Autoalarm z niezależnym zasilaniem i czujniekiem przechyłu (1460 zł)
Multimedia: System VW Media Control z App-Connect (1440 zł)
Mechanika: Zawieszenie sportowe, obniżone o 15 mm (1380 zł)

Zobacz również: Wideotest Maserati Ghibli

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Peugeot 508 1,6 THP Active - test, opinia, spalanie, cena Nowe Volvo V60 Cross Country D4 AWD (2016) - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen Caravelle 2.0 TDI Comfortline (150 KM) - test, opinia, spalanie, cena Ford Mondeo Vignale (2015) 2.0 TDCI Powershift - test, opinia, spalanie, cena Volvo XC60 - szwedzki sposób na każde warunki - test Nissan Pulsar (2015) 1.6 DIG-T - test, opinia, spalanie, cena Nowy Fiat Tipo (2016) 1.4 16V - test, opinia, spalanie, cena Range Rover Evoque 2.0 TD4 180 KM HSE Dynamic - test, opinia, spalanie, cena Jaguar XF (2015) 2.0 GTDi Prestige - test, opinia, spalanie, cena Seat Ibiza FR 1.2 TSI (90 KM) – test, opinia, spalanie, cena Ford S-Max 2.0 TDCi PowerShift Titanium - test, opinia, spalanie, cena SsangYong Rexton 2.0 Diesel AT5 4WD - test, opinia, spalanie, cena Fiat Doblò 2.0 MultiJet Lounge - test, opinia, spalanie, cena Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde TCT - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen e-Golf i Nissan Leaf - test, opinia, cena Honda HR-V 1.5 i-VTEC vs. Kia Soul 1.6 GDI - test, porównanie, opinia, spalanie, cena Nowy Ford Focus RS (2016) - test, opinia, spalanie, cena Nowa Kia Sportage (2016) 1.6 T-GDI 4x4 - test, opinia, spalanie, cena Toyota RAV4 Hybrid (2016) - test, opinia, spalanie, cena Mazda CX-3 2,0 150 KM AT SkyPassion - test, opinia, spalanie cena Mercedes-Benz GLE 350 d 4MATIC 9G-Tronic - test, opinia, spalanie, cena Nowe Renault Mégane (2016) dCi 130 BOSE – test, opinia, spalanie, cena Audi Q7 3.0 TDI TipTronic quattro - test, opinia, spalanie, cena Mercedes-Benz Avantgarde V250 d - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Lexus UX – ile procent SUV-a w kompakcie i na odwrót? Rajdowy Jaguar F-Type, czyli sztuka taplania się w błocie Mazda z silnikiem Skyactiv-X. Jednostka benzynowa działa jak diesel Jeep Grand Cherokee Trackhawk i Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio. (Krótkie) porównanie na torze Modlin Nowy Ford Focus ST - fabryka radości Nissan Qashqai z nowym dieslem 1.7 dCi. Silnik jest rewelacyjny Z Gdańska do Warszawy na jednym ładowaniu, czyli Jaguar I-Pace w trasie Skoda Superb Scout: pierwsza jazda nową wersją modelu po face liftingu Zobacz, jak jeździ elektryczny Jaguar I-Pace. Reakcje pasażerów mówią wszystko Nowa Mazda CX-30 wyjeżdża na drogi. Tego auta brakowało Japończykom Mazda MX-5 30th Anniversary. Wyjątkowe auto na okrągłą rocznicę Techniczne poprawki w gamie Audi A4. Większy nacisk na oszczędność i diesle