Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI 150 KM 4Motion - test, opinia, spalanie, cena

Ten artykuł ma 2 strony:

Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI 150 KM 4Motion — dane techniczne, spalanie, cena

Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI 4Motion

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, turbodoładowany  
Rodzaj paliwa: Olej napędowy  
Ustawienie: Poprzeczne  
Rozrząd: DOHC 16V  
Objętość skokowa: 1968 cm³  
Moc maksymalna: 150 KM (przy 3500 rpm)  
Moment maksymalny: 340 Nm (przy 1750–3000 rpm)  
Skrzynia biegów: 6-biegowa, ręczna  
Typ napędu: Na wszystkie koła (AWD — 4Motion)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe  
Zawieszenie przednie: Kolumna typu MacPhersona  
Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe  
Średnica zawracania: 11,9 m  
Koła, ogumienie przednie: 225/45 R18  
Koła, ogumienie tylne: 225/45 R18  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: MPV  
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1877 kg  
Ładowność: 713 kg  
Długość: 4854 mm  
Szerokość: 1904 mm bez lusterek  
Wysokość: 1720 mm  
Rozstaw osi: 2920 mm  
Rozstaw kół przód/tył: 1571 / 11617 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 70 l  
Pojemność bagażnika: 267 / 955 / 2430 l (7/5/2 os. na pokładzie)  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 10,6 s  
Prędkość maksymalna: 198 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 6,7 l/100 km 9 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 5,0 l/100 km 5,7 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 5,6 l/100 kml  
Emisja CO2: 147 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  
Cena:
Cena testowego egzemplarza: 197 260 zł  
Wersja silnikowa od: 128 190 zł  
Model od: 115 490 zł  
Wybrane wyposażenie standardowe wersji Highline:
Elementy nadwozia: Listwy chromowane wokół szyb, światła tylne LED, światła do jazdy dziennej LED
Elementy wnętrza: Dywaniki materiałowe, gałka dźwigni zmiany biegów i kierownica obszyte skórą
Koła i opony: -
Komfort: Zagłówki z przodu regulowane w dwóch płaszczyznach, aktywny tempomat z systemem Front Assist, asystent podjazdu, centralny zamek ze zdalnym sterowaniem, czujnik deszczu, dysze spryskiwaczy ogrzewane, fotel kierowcy regulowany elektrycznie, fotele przednie ogrzewane, kierownica wielofunkcyjna, lusterko wsteczne automatycznie przyciemniane, statyczne doświetlanie zakrętów, schowki w podłodze za przednimi fotelami, składane stoliki w oparciach przednich foteli
Bezpieczeństwo: Poduszki powietrzne czołowe i boczne oraz kurtyny powietrzne dla pasażerów z przodu i z tyłu, system rozpoznający zmęczenie kierowcy, Front Assist
Multimedia: 8 głośników
Mechanika: -
Wybrane wyposażenie opcjonalne auta testowego:
Elementy nadwozia: Lakier czarny Deep perłowy (2570 zł), relingi dachowe chromowane z poprzeczkami w kolorze srebrnym (1180 zł), szyby tylne przyciemniane (1650 zł)

 

Elementy wnętrza: Dach panoramiczny, elektrycznie otwierany (5250 zł)
Koła i opony: Felgi aluminiowe Toulon 18-calowe (3310 zł)
Komfort: System Easy Open (4180 zł), panel sterowania klimatyzacją dla pasażerów z tyłu (520 zł), Pakiet Kierowcy (2920 zł), Pakiet Cargo (2340 zł), nadwozie 7-miejscowe (5450 zł), Pakiet Business (5690 zł), lusterka zewnętrzne elektrycznie składane (820 zł), gniazdo 230 V w konsoli srodkowej z tyłu (540 zł), czujniki parkowania z przodu i z tyłu (bez dopłaty), boczne drzwi z tyłu otwierane i zamykane elektrycznie (2970 zł)
Bezpieczeństwo: Autoalarm z niezależnym zasilaniem i czujniekiem przechyłu (1460 zł)
Multimedia: System VW Media Control z App-Connect (1440 zł)
Mechanika: Zawieszenie sportowe, obniżone o 15 mm (1380 zł)

Zobacz również: Jak działa asystent pasa ruchu i aktywny tempomat?

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Gran turismo nowej generacji - Porsche Panamera z bliska przed premierą Nowy Peugeot 208 1,2 110 KM Allure - test, opinia, spalanie, cena Test DS7 Crossback PureTech 225. Jest charakterystyczny, ale do premium mu daleko Mercedes Sprinter 314 CDI: przedni napęd mu nie zaszkodził Test: Range Rover Sport P400e - 400 zielonych koni Mercedes C450 AMG 4Matic (2016) - V6 lepsze od V8? SsangYong Korando wjeżdża do salonów. Koreańczycy nie mają się czego wstydzić Elektryczny Nissan e-NV200 Combi Tekna - test Volvo V60 Cross Country i V60 T8: pierwsza jazda nowymi wersjami szwedzkiego kombi Chevrolet Captiva LTZ 2,2 A/T – Push & Pull [test autokult.pl] Audi S3 Sportback quattro S-tronic - test Maserati Levante S kontra Volvo XC90 T8 – Super-SUV-y na zamarzniętym Jeziorze Śniardwy

Popularne w tym tygodniu:

Nowy Opel Corsa. Niemiecko-francuski mariaż w najmniejszym wydaniu Ford Mondeo Hybrid Kombi: ekologia nieco przyćmiła jego zalety Lamborghini Huracán EVO: walka do samego końca Jeździłem nowym Volkswagenem Golfem. Kompakt znów podniósł poprzeczkę konkurencji Test BMW X4 M Competition: pytania egzystencjonalne Peugeot 2008: ekscytujący czas dojrzewania Prototypowa Mazda MX-30: oni nawet elektryki robią po swojemu Nissan Juke: druga generacja to subtelny skok na segment kompaktowych crossoverów Dzień z BMW i3s, czyli czy auto elektryczne ma sens, jeśli mieszka się w bloku? Test Volvo V60 T8 AWD: mocne i ekonomiczne kombi bez duszy sportowca Test Porsche Panamera GTS: trudna sztuka konfiguracji