Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowe Audi A4 Avant (B9) 2.0 TDI - polski hit za 10 lat? Nowa Toyota Corolla XI 1,4 D4D na Majorce [pierwsza jazda autokult.pl] Nowy Opel Corsa. Niemiecko-francuski mariaż w najmniejszym wydaniu Peugeot RCZ 1,6 THP 200 – teoria szpanu [test autokult.pl] BMW 330i: samo cofa i parkuje, a do tego ciągle się świetnie prowadzi Garmin nüLink! 2390 [test autokult.pl] Pierwsza jazda Volkswagenem e-Crafterem: elektryk stworzony z myślą o kurierach Chevrolet Aveo 1,3 Diesel LT+ - dojrzały maluch [test autokult.pl] Ford Focus Sedan 1,6 EcoBoost 182 KM Titanium - dylemat [test autokult.pl] Audi A4 Avant 2,0 TDI Multitronic - stateczny jegomość [pierwsza jazda autokult.pl] Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Nowe Suzuki Swift Sport to kiepski hot hatch, ale za to świetne GTi

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Yaris czwartej generacji: po pierwszej jeździe wiem, że jest yarisem już tylko z nazwy SsangYong Musso Grand dorównuje konkurentom, a przy okazji jest od nich tańszy Pierwsza jazda Jaguarem F-Type'em po liftingu: koniec silnika V6, ale nie taki, jak się spodziewacie Jeździłem Fiatem 500 Hybrid. Żeby poczuć różnicę, musiałbym zmienić nawyki Hyundai i30 N Project C wygląda świetnie "na papierze", ale wolałbym zwykłego i30 N Peugeot e-208 to najciekawsze zelektryfikowane auto Francuzów, ale hybrydy też są warte uwagi Test Audi Q3 Sportback 45 TFSI: zwracanie uwagi to jego główne zadanie Test Peugeota 208 PureTech 100. Mały francuz, w którym można się zakochać VW Passat GTE w długim dystansie: sprawdzamy zasięg i spalanie w mieście