Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Ponad 1000 km elektrykami przez Alpy. Do tego, że to "już", przekonało mnie coś innego Toyota Land Cruiser 150 3,0 D4D A/T Invincible - test Seat Leon ST Style 2,0 TDI DSG - test Seat Leon ST 2.0 TDI FR 4Drive: najlepsza specyfikacja hiszpańskiego kompaktu Nowe Audi Q3 Sportback. Ciekawe, ale nie rewolucyjne poszerzenie gamy Škoda Citigo 1,0 MPI Ambition i Chevrolet Spark 1,2 LTZ - starcie "gigantów" [test długodystansowy autokult.pl] Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG Offroad - w teren, czy do miasta? Ford Edge Vignale 2,0 TDCI 210 KM AT - czy warto być premium? Ford Edge 2,0 TDCI 210 KM AT Sport - zadziwiająco europejski Pierwsza jazda: Volvo XC40 P8 Recharge jest jak zwiastun filmu. Wciąga, ale najlepsze przed nami Škoda Superb Elegance (2013) 1,8 TSI DSG [pierwsza jazda autokult.pl] Test: Dacia Sandero TCe 100 LPG - przy cenie ok. 50 tys. zł jest nie do pobicia

Popularne w tym tygodniu:

Test: Mercedes-Benz Klasy S kończy 50 lat. S 580 e pokazuje świetlaną przyszłość modelu Pierwsze jazdy nowym Lexusem RX: hybryda na trzy sposoby Test: Mercedes EQE 350+ – pójście po linii najmniejszego oporu Test: Volkswagen ID.5 Pro Performance - ta słabsza i tańsza wersja Test: Toyota Aygo X – nie jest rewolucyjna, ale i tak budzi nie lada zainteresowanie Test: Dacia Duster 1.5 dCi 4WD - coraz mniej takich aut Volkswagen T-Roc R, 2500 km i cztery osoby na pokładzie. Ta podróż budziła wiele obaw Pierwsza jazda: DS 7 po faceliftingu - miał być komfortowy, jest naprawdę sportowy Test długodystansowy: Odebrałem Maserati Ghibli Trofeo prosto z fabryki. Teraz rozumiem, czemu powstało to auto Test: Ford Mustang Mach-E w Europie, czyli 5 tys. km na prądzie i 5 mitów, w których jest trochę prawdy Seat Arona FR 1.5 TSI - na pozór nieciekawe auto stało się interesujące