DS 3 - kolejny lifting francuskiego supermini

Citroën DS3 produkowany był od roku 2009. W 2014 przeszedł lifting, który nieco odświeżył jego wygląd, ale nie ingerował przy tym w drastyczny sposób w kluczowe elementy stylistyczne tego pojazdu. Teraz, przechodząc już do końca pod skrzydła nowej marki DS, model 3 został pozbawiony grilla z wkomponowanym szewronem.

Ten artykuł ma 4 strony:

Francuski rywal Mini został przemodelowany minimalnie, ale mimo to, z dużym wpływem na jego wygląd. Zmiana grilla jest w tym przypadku bardzo znacząca. Czy wyszła na dobre - to pozostawiamy waszej ocenie. Bez względu na werdykt, trudno tu nie zauważyć podobieństwa z pasami przednimi nowych Audi - w tym Q7 i Q3. Aluminiowa obudowa grilla w charakterystycznym kształcie jest bardzo zbliżona do tego, co znamy z gamy niemieckiego producenta.

Francuski rywal Mini został przemodelowany minimalnie, ale mimo to, z dużym wpływem na jego wygląd. Zmiana grilla jest w tym przypadku bardzo znacząca. Czy wyszła na dobre - to pozostawiamy waszej ocenie. Bez względu na werdykt, trudno tu nie zauważyć podobieństwa z pasami przednimi nowych Audi - w tym Q7 i Q3. Aluminiowa obudowa grilla w charakterystycznym kształcie jest bardzo zbliżona do tego, co znamy z gamy niemieckiego producenta.

Pod maską DS 3 będzie pracować zestaw sześciu jednostek benzynowych i dwóch diesli. Silniki o zapłonie iskrowym to 1,2-litrowe, silniki PureTech w wersjach wolnossących i z turbodoładowaniem. Będą one rozwijać 82, 110 i 130 KM. Czterocylindrowy motor 1.6 ma być oferowany w dwóch wersjach: 163-konnej oraz 208-konnej. Druga z nich pojawi się w DS 3 Performance, który zastąpi DS3 Racing. Sportowy wariant będzie teraz oferowany nie tylko w wersji hatchback, ale również w kabriolecie.

Pod maską DS 3 będzie pracować zestaw sześciu jednostek benzynowych i dwóch diesli. Silniki o zapłonie iskrowym to 1,2-litrowe, silniki PureTech w wersjach wolnossących i z turbodoładowaniem. Będą one rozwijać 82, 110 i 130 KM. Czterocylindrowy motor 1.6 ma być oferowany w dwóch wersjach: 163-konnej oraz 208-konnej. Druga z nich pojawi się w DS 3 Performance, który zastąpi DS3 Racing. Sportowy wariant będzie teraz oferowany nie tylko w wersji hatchback, ale również w kabriolecie.

Oba silniki wysokoprężne będą miały pojemność 1,6 l. Motory BlueHDI mają być oferowane w wersji 100- i 120-konnej.

Oba silniki wysokoprężne będą miały pojemność 1,6 l. Motory BlueHDI mają być oferowane w wersji 100- i 120-konnej.

Wewnątrz DS 3 pojawił się system Apple CarPlay oraz MirrorLink. Jego obsługa odbywa się przez 7-calowy ekran dotykowy. Standardem w wersji podstawowej będzie teraz Active City Brake, który nie tylko zapewni lepsze bezpieczeństwo, ale także zwiększy szanse DS 3 na zdobycie wysokich not w testach zderzeniowych Euro NCAP.

Wewnątrz DS 3 pojawił się system Apple CarPlay oraz MirrorLink. Jego obsługa odbywa się przez 7-calowy ekran dotykowy. Standardem w wersji podstawowej będzie teraz Active City Brake, który nie tylko zapewni lepsze bezpieczeństwo, ale także zwiększy szanse DS 3 na zdobycie wysokich not w testach zderzeniowych Euro NCAP.

Marka DS będzie teraz oferować w 3 więcej możliwości personalizacji, niż kiedykolwiek wcześniej. W katalogu tego auta istnieje 78 kombinacji kolorów dolnej i górnej części nadwozia. Hatchback ma w cenniku 10 różnych wzorów naklejek na dach, a odmiana kabriolet dysponuje 4 wersjami materiału. DS 3 ma w ofercie aż 15 typów felg aluminiowych.

Marka DS będzie teraz oferować w 3 więcej możliwości personalizacji, niż kiedykolwiek wcześniej. W katalogu tego auta istnieje 78 kombinacji kolorów dolnej i górnej części nadwozia. Hatchback ma w cenniku 10 różnych wzorów naklejek na dach, a odmiana kabriolet dysponuje 4 wersjami materiału. DS 3 ma w ofercie aż 15 typów felg aluminiowych.

DS 3 pojawi się na rynku europejskim w lutym. Kilka miesięcy później dołączy do niego DS 3 Performance.

DS 3 pojawi się na rynku europejskim w lutym. Kilka miesięcy później dołączy do niego DS 3 Performance.

Zobacz również: Rolls-Royce Phantom Series II - prezentacja

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

308 nowych samochodów dla urzędników. Kupują hatchbacki i SUV-y Odpicuj mi Toyotę na złoto Pierwszy bolid F1 Ayrtona Senny trafi na aukcję! Porsche zaczyna produkcję desek rozdzielczych dla klasycznych 911 Aston Martin One-77 | 60 z 77 egzemplarzy już znalazło swoich właścicieli Nowe Renault Clio (2016) - premiera Opancerzone radiowozy niebawem dołączą do policyjnej floty. Znamy wymogi przetargu Trzecie i czwarte miejsce dla Kubicy w Renault Sport Trophy Nowy Bentley Continental GT Speed oficjalnie. Tak wygląda bardzo szybki luksus Vettel w Malezji przerywa dominację Mercedesów - wyniki Grand Prix Malezji 2015 Limitowana edycja Triumpha Land Rover Defender dostał nowy silnik

Popularne w tym tygodniu:

Koenigsegg ma pomysł, jak uratować silniki spalinowe. Pozyska paliwo z... wulkanów Musiał położyć się na ulicy, by obejrzeć Rajd Polski. Teraz szuka go rajdowiec Kierowcy boją się wrobienia w zbyt mały odstęp. Policja będzie sprawdzać zgłoszenia Najgorszy zakręt w Polsce. Co 3 dni jest tam wypadek, ale resort nie widzi problemu Tablice rejestracyjne na rowery i hulajnogi. Ministerstwo Infrastruktury daje jasną odpowiedź Ford Kuga: piękny i świetnie wyposażony SUV w pełnej hybrydzie. Właściciele elektryków nie zapłacą za przejazd autostradami. Wystarczy się zarejestrować System AVAS obowiązkowy od 1 lipca 2021 roku. Hybrydy i elektryki nie będą już takie ciche Numer rejestracyjny to nie dane osobowe - można go publikować. Jest wyrok sądu Dwa oblicza nowego MINI. Auta stworzone do jazdy miejskiej Kia EV6 z bliska. Rozbudza wyobraźnię, ale czy nie zawiedzie oczekiwań? Alpina XD3 i XD4 po liftingu. Zmienił się nie tylko wygląd