Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Volkswagen Golf VI Cabrio 1,4 TSI 160 KM DSG [test] Honda CR-Z 1,5 IMA GT – jestem z innej planety [test autokult.pl] SsangYong Korando 2,0 AWD Quartz - daj się zaskoczyć [test autokult.pl] Peugeot 3008 2,0 HDi HYbrid4 - crossover po francusku [test autokult.pl] Volkswagen CC 2,0 TDI DSG - w ładnym opakowaniu [test autokult.pl] Volkswagen Golf VII GTI Performance [pierwsza jazda autokult.pl] Renault Master 165 dCi L3H2 - test Toyota Auris Prestige + Navi Hybrid - dwie twarze małego ekologa [test autokult.pl] Volkswagen Jetta 2.0 TDI BlueMotion Highline - test, opinia, spalanie, cena Downsizing à la Ferrari: jak Maranello pogodziło się z turbo… 30 lat temu Chevrolet Captiva 3,0 V6 LTZ A/T - najdroższe nie zawsze musi być najlepsze [test autokult.pl] Transplantologia ekstremalna: za kierownicą Fiata 500 z silnikiem Lamborghini Murcielago

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Mazda 3 z silnikiem 2.0 Skyactiv-G pokazuje, że nie potrzeba 3 cylindrów i 8 biegów Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Nowy Opel Corsa: z tego zauroczenia miłości nie będzie, ale zostaniemy przyjaciółmi Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range