Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Porsche Panamera 4S E-Hybrid Sport Turismo - wystarczająco dobrze to czasem doskonale Test: Ford Fiesta Active Hybrid 1.0 155 KM - nie potrzebujesz niczego więcej Test: Porsche 718 Spyder - zbyt dobry dla zwykłych śmiertelników Peugeot 208 GTi [test autokult.pl] Test: BMW X5 M Competition – jednostronny pojedynek z prawami fizyki Rozkład emisji spalin hybrydy w trasie, czyli dlaczego Lexus RX450hL ma sens Test Toyoty Corolli GR Sport: na prawdziwego hothatcha jeszcze poczekamy Mercedes-Maybach S600 - test, opinia, spalanie, cena Test: Honda Jazz Crosstar - tak wiele za… tak wiele Test: Citroën C5 Aircross 1.2 PureTech 131 KM - świetna propozycja dla rodziny, ale nie z tym silnikiem Kia Venga 1,4 DOHC CVVT L - budżetowa sympatia [test autokult.pl] Honda CR-Z 1,5 IMA GT – jestem z innej planety [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Przejechałem się Alfą Romeo 33 z silnikiem boxer i zapomniałem, jak się nazywam Pierwsza jazda: Škoda Fabia 4. generacji – ma ogromną szansę powtórzyć sukces poprzednika Test: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Hybrid - jego pozycja jest niezagrożona Test: Suzuki Across PHEV – lifting twarzy za 30 tys. zł Test: Škoda Octavia Combi RS iV - ekologiczno-sportowy kompromis nie do końca się sprawdził Pierwsza jazda: Opel Mokka e – już ładniej, ale teraz to bym chciał coś większego Test: Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 2WD - świetny wóz ze słabym punktem za 10 tys. zł Test: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG – odmłodzony bestseller tak, ale nie z dieslem Dacia Sandero TCe - stworzona pod LPG Test: Kia Sorento Hybrid - premium bez ceny premium Audi RS 7 - samo się o to prosiło Test: Volkswagen Touareg R eHybrid – najmocniejszy, ale całkowicie pozbawiony charakteru