Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Kia Stinger GT 3.3 V6 – było dobrze, a jest jeszcze lepiej. Czy klienci to docenią? Mazda 6 2,2 SkyActiv-D SkyPassion - test Pierwsza jazda: DS 9 - wchodzi do segmentu premium na własnych zasadach Test Audi A5 Sportback 40 TDI: face lifting to nie zawsze postęp Lexus CT200h F-Sport, czyli drapieżny styl "eko" [test autokult.pl] Peugeot 2008 1,6 e-HDI Allure [test] Kamper z kabiną dostawczaka, czy tzw. integra? Każda z opcji ma swoje wady i zalety Ford Mustang Bullitt: za sterami legendy z dzieciństwa Volvo S40 D2 Kinetic DRIVe - porządek po szwedzku [test autokult.pl] Test: Seat Leon 1.4 e-Hybrid (204 KM) - ta wersja przekonała mnie nie tylko ceną Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G: SUV z dużym silnikiem na przekór modzie Transplantologia ekstremalna: za kierownicą Fiata 500 z silnikiem Lamborghini Murcielago

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volkswagen ID.3 Pro S - "Don't worry, be happy" Test: Hyundai i30 N po liftingu - czy z automatem jest tak samo dobry, jak z ręczną skrzynią? Test: Ford Puma ST i Ford Ranger Raptor – łączy je więcej, niż myślisz Pierwsza jazda: Volvo C40 - to coś więcej niż XC40 ze ściętym dachem Porównanie: Ford Puma ST vs Kawasaki Ultra LX - półtora litra na dwa sposoby Test: Hyundai i20 N Performance - zadziorny gałgan, który skradł moje serce w kilka chwil BMW i4 M50 – to tego elektryka powinni się obawiać tradycjonaliści Test: Renault Express van 1.3 TCe – dobrze przejął rolę dacii Pierwsza jazda: Porsche Macan GTS po drugim liftingu - to będzie udane pożegnanie Test: Toyota Yaris Cross - podwoić cenę podstawową, nie jest trudno Test: Peugeot 508 SW 1.6 PureTech 180 - rozsądny zestaw, który właśnie zyskał na atrakcyjności Pierwsza jazda: Honda HR-V e:HEV - hybryda "inna niż wszystkie". Wyróżnia ją nie tylko napęd