Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Toyota RAV4 piątej generacji: sprawdzam, co zmieniło się w najpopularniejszym SUV-ie świata Auto miejskie prawie na miarę naszych czasów. Test Volvo XC40 D4 AWD Opel Mokka X 1.6 CDTi 4x4 - docenisz go podczas jazdy Ford Fiesta 1,4 Duratec Trend SVP - tego chcieliście [test autokult.pl] Volkswagen California Beach 2.0 TDI BiTurbo DSG - test Testy autokult.pl w roku 2012 - przeżyjmy to jeszcze raz Fiat Panda Climbing 4x4 1,3 MultiJet [test autokult.pl] SsangYong Korando wjeżdża do salonów. Koreańczycy nie mają się czego wstydzić Toyota Avensis Touring Sports 2,0 D-4D - test, opinia, spalanie, cena Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi Skoda Superb 2,0 TSI 280 KM Laurin & Klement: czy to już limuzyna? Test: Seat Ateca FR Black Edition – miał chwytać za serce, przemawia do rozumu

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volvo V70 2.4T AWD – rodzinne kombi, które uwiodło prezydenta Biję własny rekord spalania. Ile można wycisnąć z 2.0 TDI w Audi A3? Test: Alfa Romeo Giulia po liftingu - dokładnie takich zmian było jej trzeba. Szkoda, że dopiero teraz Test: Lamborghini Sián FKP 37 z klocków lego: 50 odcieni zielonego Komputer kontra dystrybutor – ile tak naprawdę spala Audi A3 Sportback 35 TDI? Pierwsza jazda: Ford Puma ST to nowe auto starej szkoły Test: BMW X5 M Competition – jednostronny pojedynek z prawami fizyki Test: Porsche 718 Cayman GT4 to samochód ostateczny na tor i na drogę Test vlog: Lexus NX 300h jest siódmy rok na rynku, a jego popularność tylko rośnie. Próbuję to zrozumieć Test: Audi RS Q3 Sportback - zapomnijcie o aucie, skupcie się na silniku Test: Škoda Karoq 1,5 150 KM Style - przyjaciel rodziny Test: Peugeot 3008 HYbrid4 GT – mimo imponującej mocy, nie ma co liczyć na sportowe emocje