Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Mercedes-Benz GLE Coupe – jego zadanie to łechtanie twojego ego Alfa Romeo Giulietta 2,0 JTD TCT Distinctive przy 40 000 km [test autokult.pl] Chevrolet Cruze 2,0 VCDi LS – diabeł tkwi w szczegółach [test autokult.pl] Mercedes-Benz CLA 220 Coupe: klasa średnia zamknięta w kompakcie Opel Mokka 1,7 CDTi 4x4 Cosmo - test Jeep Wrangler JK 2.8 CRD Rubicon: ostatni test legendy Volvo V90 CrossCountry T6 – luksusowy wycieczkowiec Test: Polonez caro kontra VW jetta II - potencjalny dylemat przeciętnego Kowalskiego w latach 90. Škoda Octavia III 2,0 TDI DSG Elegance [test autokult.pl] Rajdowy Jaguar F-Type, czyli sztuka taplania się w błocie Seat Mii by Mango - test, opinia, spalanie, cena Porsche Panamera Turbo Sport Turismo: tu wcale nie chodzi o rodzinę

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW Z4 M40i - sportowe składniki, leniwy charakter Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Test: Nowa Dacia Jogger - 7 miejsc... LPG... brzmi nieźle? Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? Pierwsza jazda: Audi Q4 Sportback e-tron - modniejszy, a wcale nie mniej funkcjonalny 40 lat Porsche 944. Zaczęło się od Le Mans, później było jeszcze lepiej Test: Zważyłem Jaguara E-Pace. Nadal jest cięższy, niż się wydaje Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej Test: Renault Arkana E-Tech - z każdym kolejnym dniem lepsza Test: Volkswagen Tiguan – hybrydowy koń pociągowy Test: BMW 840d – i po co ci to M8? Test: Porsche Panamera 4S E-Hybrid – tak zielone, że aż boli