Nowy Nissan NP300 Navara (2016) - polskie ceny

Najnowszy Nissan NP300 Navara do polskich salonów wjedzie dopiero w przyszłym roku, ale już można składać zamówienia, ponieważ importer opublikował oficjalny cennik.

Tymczasem można jeszcze kupić poprzednią generację Navary w wersji King Cab od 115 620 zł i Double Cab od 122 631 zł brutto. W promocji natomiast dostępna jest Double Cab za dość atrakcyjną kwotę 113 775 zł.

Nowa Navara wystartowała z ceną 115 220 zł za wersję King Cab, czyli z krótką kabiną cztero- lub dwuosobową i dłuższą skrzynią ładunkową. To 400 zł taniej niż w przypadku poprzednika. Za Double Cab przeznaczoną dla pięciu pasażerów trzeba zostawić w salonie minimum 123 120 zł, więc z kolei o 489 zł więcej niż przy schodzącej generacji (nie uwzględniając promocji).

Nowa Navara będzie dostępna jako klasyczny pick-up lub samo podwozie (King Cab od 116 130 zł, Double Cab od 125 220 zł). Nissan przygotował aż cztery wersje wyposażenia: Visia, Acenta, N-Connecta i Tekna. Auto nieźle wyposażono już w podstawie, ponieważ ma na pokładzie klimatyzację, radioodtwarzacz CD z Bluetooth, tempomat, Hill Assist czy siedem poduszek powietrznych. Nieco bogatsza Acenta wychodzi już poza ramy auta typowo roboczego z takimi elementami jak aluminiowe felgi o średnicy 16 cali, chromowane progi, atrapę chłodnicy, lusterka i klamki, dostęp bezkluczykowy oraz system mocowania ładunku C-Channel na skrzyni ładunkowej.

Kolejne poziomy wyposażenia są już dedykowane klientom o wysokich wymaganiach, szczególnie wizualnych. To dlatego N-Connecta oferuje 18-calowe obręcze kół, lusterka z kierunkowskazami czy pakiet skórzanych elementów takich jak kierownica, dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego. Ponadto są przyciemniane szyby tylne i dwustrefowa klimatyzacja automatyczna. W najbogatszej odmianie Tekna dodatkowo odnajdziemy reflektory Full LED, relingi dachowe, system kamer 360 stopni z czujnikami parkowania, system multimedialny z nawigacją NissanConnect, a w opcji tej wersji można dokupić skórzaną tapicerkę i fotel kierowcy z elektryczną regulacją za 6100 zł oraz szyberdach za 3500 zł.

Nowy Nissan Navara będzie sprzedawany z dwiema jednostkami napędowymi dCi160 oraz dCi190. Są to silniki o pojemności 2,3 litra YS23 z jedną turbosprężarką lub dwiema w mocniejszej wersji. Jednostki osiągają parametry odpowiednio: 160 KM i 403 Nm oraz 190 KM i 450 Nm, co w połączeniu z standardowym napędem na cztery koła i reduktorem czyni z Navary bardzo mobilną terenówkę. Co ciekawe, oba silniki spełniają normę emisji spalin Euro5 B+, a ich stopień sprężania to ledwie 15,4. W zależności od rodzaju samochodu odnajdziemy różnice w budowie zawieszenia. O ile zwykła Navara oferuje w tylnej osi sztywny most i klasyczne resory piórowe, to już odmiana Double Cab układ wielowahaczowy ze sprężynami. Auto można zamówić z 7-biegowym automatem. Ciekawi jesteśmy, czy to wszystko pozwoli pokonać najmocniejszego z rynkowych rywali jakim jest Volkswagen Amarok. Pierwsze auta będzie można odebrać już w styczniu.

Na koniec przypominamy, że nowy Nissan NP300 Navara zdobył w ostatnich dniach tytuł Pick-up Of The Year 2016. Nasze wrażenia z jazdy nową Navarą znajdziecie w artykule poniżej.

Sprawdź pełny cennik nowego Nissana NP300 Navara.

Nowy Nissan NP300 Navara (2015) 2.3 dCi 190 — test, opinia, spalanie, cena

Nissan Navara doczekał się niedawno trzeciej generacji, dwie poprzednie oferowano w 180 krajach świata i sprzedano w ponad 18 mln egzemplarzy. Na rynkach…

Zobacz również: Dźwięk silnika Nissana Juke'a Nismo RS

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Volkswagen oszukiwał na normach emisji spalin – szefowie koncernu wiedzieli o wszystkim od 10 lat? [aktualizacja] Nissan zakończył program World Endurance Championship [aktualizacja] Zmiany w przepisach dla młodych kierowców dopiero za rok [aktualizacja] Fiat Toro – kolejny pick-up nie dla Europy [aktualizacja] Aston Martin wróci do Formuły 1? [aktualizacja] Volvo S60 Polestar na polskim rynku i na torach wyścigowych [aktualizacja] Tylko niektóre samochody Volkswagena z zaniżonym CO2 [aktualizacja] Red Bull Racing będzie korzystał z silników TAG Heuer! [aktualizacja] Fabryczny zespół Renault już oficjalnie [aktualizacja] Dwa muły testowe Bugatti Chirona przyłapane z niedużym maskowaniem! [aktualizacja] Pierwsze sukcesy marki Genesis i modelu G90 [aktualizacja] Porsche Cayman GT4 Clubsport - premiera dla głodnych torowych wrażeń [aktualizacja] Mercedes-AMG A45 Petronas 2015 World Champion Edition - wersja specjalna z okazji drugiego triumfu Do 2030 roku powstanie sieć stacji wodorowych w Polsce BMW Serii 1 i Serii 2 kolejnej generacji z napędem na przednią oś? Renault również zamieszane w aferę spalinową? Szef Mercedes-AMG: nie zbudujemy hipersamochodu, bo się nie opłaca Sebastian Vettel wygrał Race of Champions (ROC) 2015 TechArt Porsche Cayenne Turbo Magnum (2015) - 3,9 s do setki w galeonie Kia K7 (2016) - nowa odsłona dużego sedana Volkswagen nie da prezentów europejskim właścicielom aut z silnikami objętymi aferą spalinową Międzynarodowy van i pickup roku 2016 wybrane - triumf Volkswagena i Nissana Alpina B5 Bi-Turbo (2016) - 600-konny ekspres Ideał nazywa się Zenos E10 R

Popularne w tym tygodniu:

Prokuratora skonfiskowała 1000-konnego Mercedesa. Samochód wyceniają na 3 mln zł Na Polonezie można zarobić. Specjalna wersja dla policji sprzedała się błyskawicznie Nowe dzieło Singera i Williamsa. Porsche 911 zwala z nóg VC-T - rewolucyjny silnik Infiniti w sprzedaży od 2018 roku Kłopoty Dębicy. Wadliwe opony Frigo 2 Przejechał Chevroletem Corvette ponad milion kilometrów. Teraz oddał samochód do muzeum Jakich aut elektrycznych chcą Polacy? Są badania Powrót do przeszłości! Je Design bierze się za Seata Leona Cupra Najtańsi ubezpieczyciele. Ranking OC, AC i NNW Przywiązał telefon i tablet do kierownicy. Policjant nie mógł wyjść ze zdziwienia Mimo wieku, ciągle pociąga. Legendarny Ford RS200 Evolution trafił na sprzedaż Opel na francuskich częściach. Poznaliśmy szczegóły restrukturyzacji