Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

MINI Paceman Cooper S ALL4 [test autokult.pl] Powolny objazd miasta Lexusem RX 450hL - my prowadzimy, wy piszecie, gdzie mamy jechać Peugeot 508 SW RXH 2.0 BlueHDI 180 EAT6 - test, opinia, spalanie, cena Nowy Hyundai Tucson (2015) 2,0 High AT - test, opinia, spalanie, cena Audi A1 Sportback 1,4 TFSI S-Line - mały diabeł z Ingolstadt [pierwsza jazda autokult.pl] Mercedes Klasy X 250d Power: SUV w segmencie pick-upów? Nissan Juke - oryginalna alternatywa do miasta [test autokult.pl] Test: Škoda Fabia Combi Monte Carlo - najlepszy bagażnik w segmencie Test: Toyota Camry jest sensacyjnie oszczędna. Poza tym poprawna Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Opel Mokka X 1.6 CDTi 4x4 - docenisz go podczas jazdy Volkswagen Caddy TGI na gaz ziemny: sprawdzamy, czy CNG to dobry wybór

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range