Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Volkswagen Golf 1.5 eTSI - tak oszczędny, że znów nie uwierzycie Porównanie: Peugeot 3008 HYbrid4 GT vs Mercedes-AMG GLB 35 – plug-in kontra rzeczywistość Test: BMW M5 CS to auto o dwóch obliczach. Jedno mnie zmasakrowało, drugie chciało zabić Test: Audi A5 Coupe 40 TFSI S-Line - najpierw przychodzi zauroczenie, później - niedosyt Test: Mitsubishi ASX Insport - pierwszy "lifting", który naprawdę zmienił to auto Audi A5 (2012) – polska premiera [pierwsza jazda autokult.pl] Nowy Fiat Tipo (2016) 1.4 16V - test, opinia, spalanie, cena Renault Zoe – pierwsze wrażenie [relacja autokult.pl] Renault Latitude V6 3,0 dCi Initiale Paris - Samsung dla Europejczyka [test autokult.pl] Test: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Hybrid - jego pozycja jest niezagrożona Audi Q7 po liftingu dogania resztę gamy. Wnętrze z A8 to nie wszystko Ford Fiesta ST-Line i Seat Ibiza FR: porównujemy hatchbacki na ciepło

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW Z4 M40i - sportowe składniki, leniwy charakter Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Test: Nowa Dacia Jogger - 7 miejsc... LPG... brzmi nieźle? Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? Pierwsza jazda: Audi Q4 Sportback e-tron - modniejszy, a wcale nie mniej funkcjonalny 40 lat Porsche 944. Zaczęło się od Le Mans, później było jeszcze lepiej Test: Zważyłem Jaguara E-Pace. Nadal jest cięższy, niż się wydaje Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej Test: Renault Arkana E-Tech - z każdym kolejnym dniem lepsza Test: Volkswagen Tiguan – hybrydowy koń pociągowy Test: BMW 840d – i po co ci to M8? Test: Porsche Panamera 4S E-Hybrid – tak zielone, że aż boli