Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Hyundai i30 N i Toyota Yaris GRMN - czy to już kultowe hot hatche? Test: Volkswagen Tiguan eHybrid – czy pogoń za "modą" przyniesie sukces? Test: Nissan Navara - Czy chowa asa w rękawie? Test: Volkswagen ID.4 zmieni twoje myślenie o elektrykach. Tak, Niemcom się udało Pierwsza jazda: Audi RS e-tron GT - takich aut potrzebuje elektromobilność Cnota powściągliwości: pierwsza jazda Astonem Martinem DB11 z silnikiem V8 Volkswagen Scirocco 1,4 TSI 160 KM Shark vs Peugeot RCZ 1,6 THP 200 KM - starcie charakterów [test autokult.pl] Škoda GreenLine i Green-Tec - pierwsza jazda Ford Galaxy 2,0 TDCI Titanium - rodzinny, czyli... [test autokult.pl] Jeździłem nowym BMW M2 CS. To już nie tylko "ten mocniejszy". On jest po prostu opętany Biję własny rekord spalania. Ile można wycisnąć z 2.0 TDI w Audi A3? Pierwsza jazda: BMW iX3 – oczekiwałem dużo radości z jazdy. "Dostałem" tylko połowę

Popularne w tym tygodniu:

Audi S8 z 2006 i 2021 roku. Sprawdzam, jak zmieniła się superlimuzyna z silnikiem z lambo Test: Volkswagen Passat W8 - poznałem "króla" w nieoczywistym, ale słusznym wydaniu Legendy Autokultu: napęd Toyota GT-Four. Przeganiam po torze rajdową Celicę i GR Yarisa Offroad Marcina: Mercedes EQC w terenie. Tak, ten elektryczny Vlog: Kia EV6 AWD – Koreańczycy mogą sporo namieszać Test: Škoda Enyaq IV 80 to elektryk bezwysiłkowy. Po prostu wsiadasz i jedziesz Offroad Marcina: Volkswagen Touareg w terenie - zobacz, co to potrafi Test: Volkswagen Golf Alltrack 2.0 TDI - samochód (prawie) kompletny z jedną poważną wadą Test: Range Rover Evoque D200 – dla tych, którzy są znudzeni niemiecką dominacją w segmencie Test: BMW M440i xDrive Cabrio – sposób na relaks w słońcu Test: Mitsubishi L200 Stark - 3 blokady robią tu robotę! Test: Audi Q5 Sportback 55 TFSI e - najmodniejszy, ale wcale nie najoszczędniejszy zestaw sezonu