Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Abarth Punto EVO - ukąszony [test autokult.pl] Znajomi nie zauważą, że to nowa Mazda 6. W środku od razu poczujesz różnicę Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI: kombi z dieslem to również ścisła czołówka segmentu C Porsche Panamera GTS: wideotest na torze F1 w Bahrajnie Pierwszy polski test Volvo S60. U Szwedów bez większych zmian... i bardzo dobrze! Hyundai Genesis Coupé Lambda 3.8 V6 MT Executive [test autokult.pl] Seat Ateca FR 2.0 TSI: najmocniejsza i najlepsza BMW Serii 2 Gran Tourer 220d xDrive Luxury Line - test, opinia, spalanie, cena Seat León 1,4 TSI 140 KM Style – test Nowa Mazda MX-5 ND (2015) 2.0 Sky-G - test, opinia, spalanie, cena Volvo S60 T6 Polestar R-Design - szaleniec z Północy [test autokult.pl] Toyota RAV4 piątej generacji: sprawdzam, co zmieniło się w najpopularniejszym SUV-ie świata

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Mazda 3 z silnikiem 2.0 Skyactiv-G pokazuje, że nie potrzeba 3 cylindrów i 8 biegów Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Nowy Opel Corsa: z tego zauroczenia miłości nie będzie, ale zostaniemy przyjaciółmi Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range