Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test Hyundaia i30 Fastbacka: kompakt też może być sexy Czy to GTI nowej ery? Test Volkswagena Golfa GTE 1.4 TSI Ford Ranger Raptor: praktyczna zabawka z Australii Suzuki Baleno (2016) 1.2 DualJet Elegance - test, opinia, spalanie, cena Mercedes-Benz Klasy X - pójść na łatwiznę z gotowcem? Nie tym razem Volkswagen CC 3,6 V6 4Motion DSG - (nie) dla ludu? [test autokult.pl] Nowe Mitsubishi L200 ze słabszym silnikiem, ale i tak lepsze od poprzednika DS 3 Racing (2015) Gold Mat - test, opinia, spalanie, cena Mini Cooper S Cabrio - ile wyrzeczeń wymaga idealna frajda z jazdy? Porsche Macan Turbo Performance: najlepsze Porsche w historii Mercedes-Benz CLS 350 BlueTEC 4MATIC - test, opinia, spalanie, cena Test BMW M2 Competition. Takiego auta dawno nie było i długo, długo nie będzie

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód