Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nissan Juke - zdjęcia z testu autokult.pl Peugeot 3008 2,0 HDI FAP 150 Allure – dlaczego nie? [test autokult.pl] Nowy Peugeot 508: auto, którym mogę jechać na koniec świata Citroën C-Elysée 1.6 VTi Shine LPG: trudna sztuka oszczędzania Test Opla Astry 1.2 Turbo: przestronny i ekonomiczny kompakt, który ma już swoje lata Lamborghini Huracán LP640-4 VOS – test, opinia, spalanie, cena Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ - sportowiec z duszą muscle cara Toyota Corolla na dystansie 2000 km. Ile benzyny zużywa nowy sedan z napędem hybrydowym? Ford Mondeo 2,0 EcoBoost Ghia - wzorowy popcar [test autokult.pl] Audi Q3 - polska premiera [pierwsza jazda autokult.pl] Renault Master 165 dCi L3H2 - test Škoda Octavia III 1,4 TSI Ambition - amazing? [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Yaris czwartej generacji: po pierwszej jeździe wiem, że jest yarisem już tylko z nazwy SsangYong Musso Grand dorównuje konkurentom, a przy okazji jest od nich tańszy Pierwsza jazda Jaguarem F-Type'em po liftingu: koniec silnika V6, ale nie taki, jak się spodziewacie Jeździłem Fiatem 500 Hybrid. Żeby poczuć różnicę, musiałbym zmienić nawyki Hyundai i30 N Project C wygląda świetnie "na papierze", ale wolałbym zwykłego i30 N Peugeot e-208 to najciekawsze zelektryfikowane auto Francuzów, ale hybrydy też są warte uwagi Test Peugeota 208 PureTech 100. Mały francuz, w którym można się zakochać Pierwsza jazda Audi RS Q3 na lodzie. Naprzeciw zimie VW Passat GTE w długim dystansie: sprawdzamy zasięg i spalanie w mieście