Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowy Ford Fiesta ST. Ma 3 cylindry, ale nie ma to najmniejszego znaczenia Audi TT RS Coupé S Tronic - uliczny ścigant [test autokult.pl] Polska premiera Mercedesa Klasy S. To skromna limuzyna, która szokuje wnętrzem Abarth 500 EsseEsse - ukąszony reaktywacja [test autokult.pl] Audi S7 Sportback – grzeczniej się nie da? [test autokult.pl] Test nowego Mitsubishi Outlandera 2.0 4WD CVT po 100 zmianach Porsche 911 Carrera S (991) PDK Sport Chrono - dziedzictwo [test autokult.pl] Toyota Corolla 1.8 Hybrid LPG: już taniej nie pojedziesz Volkswagen Golf VII GTD DSG - test Lamborghini Huracan Evo: test najnowszego superauta z Sant'Agata Test: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid 2WD – przy nim Vitara przestaje mieć sens Volvo S60 T6 Polestar R-Design - szaleniec z Północy [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: Škoda Fabia 4. generacji – ma ogromną szansę powtórzyć sukces poprzednika Pierwsza jazda: Opel Mokka e – już ładniej, ale teraz to bym chciał coś większego Test: Škoda Octavia Combi RS iV - ekologiczno-sportowy kompromis nie do końca się sprawdził Test: Ford Focus Hybrid 1.0 EcoBoost 155 KM - hybrydyzacja wyszła mu na zdrowie Test: Suzuki Across PHEV – lifting twarzy za 30 tys. zł Test: Renault Megane E-Tech Plug-in Hybrid - to nie mogło się udać Test: Smart EQ Fortwo – założenia były doskonałe, wykonanie i efekt już nieco gorsze Test: Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 2WD - świetny wóz ze słabym punktem za 10 tys. zł