Kia K900 zadebiutowała w Los Angeles!

Kia na targach motoryzacyjnych w Los Angeles zaprezentowała swój flagowy model K900.

Kia K900

Kia K900

Kia K900 to luksusowa limuzyna z napędem na tylną oś. Mierzy ona 5077 mm długości przy rozstawie osi na poziomie 3022 mm. Rozstawy kół to z kolei 1620 mm z przodu oraz 1628 mm na tylnej osi.

Źródłem napędu flagowej Kii może być jeden z dwóch silników benzynowych. 3,8-litrowy motor Lambda V6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa oraz systemem zmiennych faz rozrządu wygeneruje 311 KM. Jednostka napędowa będzie połączona z 8-biegowym automatem. Dla bardziej wymagających klientów z grubszym portfelem przygotowano 5,0-litrowe V8 z bezpośrednim wtryskiem paliwa i systemem zmiennych faz rozrządu po stronie zaworów ssących i wydechowych (Dual CVVT). Dostarcza ono już pokaźne 420 KM. Większy motor współpracuje z przeprogramowaną 8-biegową skrzynią automatyczną mogącą pracować w trybie Eco, Normal lub Sport.

Kia K900

Kia K900 z silnikiem V6 standardowo wyposażona będzie w 18-calowe felgi. Odmiany z V8 pod maską otrzymają chromowane 19-calowe obręcze z oponami 245/45 R19 z przodu oraz 275/40 R19 z tyłu.

Standardowo każda Kia K900 dostanie LED-owe reflektory, tapicerkę ze skóry nappa (czarną lub białą z kontrastującymi lamówkami), rozproszone LED-owe oświetlenie kabiny, wielostopniowe podgrzewanie skrajnych siedzeń tylnej kanapy, elektrycznie sterowane blendy słoneczne (okno tylne oraz tylne okna drzwiowe) czy 900-watowy, 17-głośnikowy system audio Lexicon HiFi z 12-kanałowym wzmacniaczem.

Kia K900

Ponadto wersja z silnikiem V8 poszczyci się panoramicznym oknem dachowym oraz w wersji VIP 12,3-calowym dotykowym ekranem w konsoli centralnej, wielostopniowym chłodzeniem siedzeń, elektryczną regulacją podparcia lędźwiowego i pochylenia oparć kanapy tylnej oraz poprzeczną regulacją położenia zagłówków. Warto wspomnieć również o wyświetlaczu Head-up Display (HUD) dostępnym w pakietach V8 VIP i V6 Technology.

W zakresie systemów bezpieczeństwa (nie wszystkie dostępne standardowo) należy wymienić czujniki parkowania, kamerę cofania, system detekcji ruchu przecinającego drogę cofania (RCTA), detektor martwych pół widzenia (BSD), Around View Monitor, system ostrzegania przed niezamierzonym opuszczeniem pasa ruchu (LDWS) czy aktywny tempomat (ASCC).

Zobacz również: Tylko na Autokult.pl

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Nowe Subaru WRX (2015) – premiera w Los Angeles [aktualizacja] Nowe informacje o Formule E [aktualizacja] Nissan BladeGlider – 3-miejscowy elektryczny koncept [aktualizacja] Mercedes-Benz AMG Vision Gran Turismo oficjalnie zaprezentowany! [aktualizacja] 2014 Porsche Macan debiutuje! [aktualizacja] Nürburgring sprzedany klubowi ADAC [aktualizacja] Polestar i nowe Volvo - czy aby na pewno nowe? [aktualizacja] 2015 Ford Mustang - pierwszy oficjalny teaser Kode9, czyli Lotus po japońsku Fiat Ottimo debiutuje w Chinach Nasser Al-Attiyah zmienia zespół na Dakar 2014 Alpina B4 Bi-Turbo (2013) B&B Audi R8 V10 plus S-tronic Stufe 3 (2013) Nowy Chevrolet Colorado – debiut w Los Angeles Honda FCEV Concept zaprezentowana w Los Angeles Mercedes GLA 45 AMG - supercrossover z Los Angeles Oxford Big Project - droga do finału Audi A8 Exclusive Concept - luksus z Ingolstadt [aktualizacja] Odświeżony Lexus CT200h na pierwszych zdjęciach [aktualizacja] Mercedes-Benz SLS AMG GT Final Edition – na pożegnanie [aktualizacja] Hiperauta - moc maksymalna SRT Viper GTS Anodized Carbon Special Edition - tylko 50 sztuk 3 koncepty Subaru w Tokio – Levorg, Crossover 7 i Cross Sport Luxgen U6 Turbo - crossover z Tajwanu [wideo]

Popularne w tym tygodniu:

Drzewo zmiażdżyło volkswagena T2. Późniejszy wyczyn auta jest dowodem niezniszczalności starych konstrukcji Nowa Toyota Century - staruszek w doskonałej formie Nowe auto Kena Blocka. W przeszłości jeździł nim Krzysztof Hołowczyc Pasy bezpieczeństwa mogą zrobić krzywdę. Aby tego uniknąć wystarczy pamiętać o jednym szczególe To już nie jest specjalna wersja Volvo. Poznajcie Polestar 1 "Szybcy i wściekli" powrócą do kin. Znamy datę premiery dziewiątej części Ekstremalna wersja legendarnego Mercedesa do kupienia w Polsce Polacy wybierają znów Fiata Tipo. To już mocny gracz na polskim rynku Lexus pracował nad jednym lakierem kilkanaście lat. Co go wyrożnia? Porsche przechodzi na subskrypcję. Zmieniasz auta jak rękawiczki Electric Explorer African Challenge 2018. Z Afryki do Polski… autem elektrycznym! Będą sportowe SUV-y od Hyundaia? Pracuje nad tym spec z BMW