Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Volkswagen Golf VII GTD DSG - test Test: Dacia Lodgy Stepway 1.3 TCe - krótka historia niezłego silnika Test: Audi e-tron S to auto, którego nie potrzebujesz, ale pewnie i tak chcesz Alfa Romeo MiTo 1,4 TB TCT S&S Distinctive Q2 - trzeba mieć fantazję, dziadku [test autokult.pl] Škoda Octavia III Combi 1,8 TSI 4x4 DSG - test Test: Bentley Bentayga – co łączy 550 KM, hak holowniczy i zegarek z masy perłowej? Test: Rolls-Royce Wraith Black Badge – pośpiech jednak nie poniża Test: Volkswagen T-Roc R - najbliżej klasycznego GTI, jak się da Test: Toyota GR Yaris - odpowiedzi na 20 pytań, które chcesz zadać Porsche Macan S - test Nowy Peugeot 508 SW 2,0 HDI A6 (AM3) Active - pierwsza jazda Audi A7 Sportback 3,0 TFSI S-Tronic quattro - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW X5 xDrive 30d - z tym dieslem mógłbym jechać i na koniec świata Porównanie: Lamborghini Urus kontra Porsche Cayenne Turbo GT – rodzinne porachunki Test: LEVC TX – londyńska hybrydowa taksówka za niebotyczną cenę Test: Renault Master brygadowy z paką, skrzynią i żurawiem. Brakuje tylko prysznica, sauny i toalety Test: Aston Martin DBX to historyczny sukces marki. Brytyjczycy wreszcie mają auto lepsze od Porsche Test: Volkswagen Caddy PanAmericana – kombivan na pokaz Test: Audi Q4 e-tron - zobacz, dokąd zmierza motoryzacja Test wideo: Volkswagen ID.3 Pure Performance, czyli elektryk w cenie diesla Test: Smart EQ Fortwo Cabrio, czyli nowoczesny sposób na przestarzały pomysł Test: Mercedes-Benz E 300e po liftingu - dobrze, że w ofercie jest alternatywna hybryda plug-in Test: Nowe Suzuki SX4 S-Cross – dwa punkty widzenia Test długodystansowy: Czy Volkswagen ID.3 sprawdzi się jako ten pierwszy elektryk?