Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Audi S7 Sportback – grzeczniej się nie da? [test autokult.pl] Suzuki Baleno 1.2 DualJet SHVS: czy mikrohybryda ma sens? Opel Insignia Sports Tourer 2,0 CDTi – wybór z rozsądku? [test autokult.pl] Volkswagen Amarok Canyon 2,0 TDI 4x4 - test Ford Tourneo Custom 2,2 TDCi Titanium [test] Smart Fortwo Edition #1 - test Jeździłem w Polsce wodorowym Hyundaiem Nexo, którego nie da się tu tankować Jeep Renegade Trailhawk wjedzie w teren, ale w mieście nie czuje się tak pewnie Audi RS5 - agresja pod kontrolą [test autokult.pl] Škoda Octavia III 1,4 TSI Ambition - amazing? [test autokult.pl] BMW i3S: aktualizacja pomiędzy generacjami Volvo V60 T6 AWD Inscription: to nie niemieckie marki powinny się obawiać tego kombi

Popularne w tym tygodniu:

Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze SsangYong Korando wjeżdża do salonów. Koreańczycy nie mają się czego wstydzić Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Nissan Leaf e+: z większym akumulatorem daje to, co inni dopiero obiecują Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Kia Picanto z Kia Platinum Cup. Test najważniejszego auta wyścigowego w Polsce Mini Countryman S E ALL4 chce być dobry we wszystkim, ale właśnie przez to zostaje w tyle Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy?