Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Dawid kontra Goliat. Wyścig Kii Picanto i ciężarowego MAN-a Mercedes-Benz E400 Coupé - test Honda Civic Tourer 1,8 i-VTEC Sport - test Volkswagen Passat Alltrack 2,0 TDI DSG 4Motion - typ uniwersalny [test autokult.pl] Aston Martin V8 Vantage N430 - test BMW 118i (F20) Sport Line M/T - mieszane uczucia [test autokult.pl] Test Adrii Matrix Axess: gdyby mieszkania projektowano jak kampery, nie zależałoby mi na metrażu Škoda Citigo 3D 1,0 MPI 60 KM Ambition – mów mi żabciu [test autokult.pl] Ford C-MAX 1,6 TDCI Titanium - dla Ciebie, dla rodziny [test autokult.pl] Škoda Citigo 1,0 MPI Ambition - doba w aucie [test długodystansowy autokult.pl] BYD e6 – nowe pojęcie chińszczyzny [pierwsza jazda autokult.pl] Elektrykami podobno nie da się podróżować po Polsce, więc na urlop pojechałem elektrycznym BMW i3s

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Mazda 3 z silnikiem 2.0 Skyactiv-G pokazuje, że nie potrzeba 3 cylindrów i 8 biegów Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Nowy Opel Corsa: z tego zauroczenia miłości nie będzie, ale zostaniemy przyjaciółmi Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range