Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Volkswagen Golf VII GTI Performance DSG - naśladowany, niedościgniony? [test autokult.pl] SsangYong Korando 2,0 AWD Quartz - daj się zaskoczyć [test autokult.pl] Audi Q7 3.0 TDI TipTronic quattro - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen Polo FL 1,2 BlueMotion Highline - test Nowy Ford Focus ST - fabryka radości Nowa Toyota Corolla Hathback Hybrid jest świetna, ale nie dla każdego Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC: przestarzały czy dojrzały? Porsche Cayenne Turbo: pozwoliło mi zrozumieć magię tej marki. Wcale nie chodzi o silnik z tyłu Nowa Mazda MX-5 ND (2015) 2.0 Sky-G - test, opinia, spalanie, cena Mercedes-Benz GLC 250 4MATIC: porządny SUV i przeciętny Mercedes Volkswagen Multivan i Caravelle 6.1: teraz są bardziej cyfrowe 3 dni na serpentynach. Dzień drugi: Toyota Prius Plug-in

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range