Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Volkswagen Caddy 5 Move 2.0 TDI - jego największą zaletą wcale nie jest przestrzeń Test: Abarth 595 - jeździliśmy na czas z zasłoniętymi oczami Golf GTI Clubsport 2017 – godny następca pierwszego GTI Fiat Punto 0,9 TwinAir - zielona alternatywa [test autokult.pl] Wszystkie testy samochodów Autokult.pl w roku 2014 RAM 1500 z LPG - sprawdzałem dla was dziwne rzeczy Test: Volvo V90 Cross Country D5 - już po liftingu, ale jeszcze bez miękkiej hybrydy Jeep Wrangler Sahara - to nadal Wrangler! Test: Hyundai Elantra Executive - najbardziej niezwykłe ze zwykłych aut Škoda Yeti 1,8 TSI 4x4 City & 2,0 TDI 4x4 DSG Outdoor [pierwsza jazda] Czy opłaca się jechać szybciej? [test autokult.pl] Test: Hyundai Kona hybrid - bycie eko nie zawsze jest tanie

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volkswagen ID.3 Pro S - "Don't worry, be happy" Test: Hyundai i30 N po liftingu - czy z automatem jest tak samo dobry, jak z ręczną skrzynią? Test: Ford Puma ST i Ford Ranger Raptor – łączy je więcej, niż myślisz Porównanie: Ford Puma ST vs Kawasaki Ultra LX - półtora litra na dwa sposoby Test: Hyundai i20 N Performance - zadziorny gałgan, który skradł moje serce w kilka chwil BMW i4 M50 – to tego elektryka powinni się obawiać tradycjonaliści Pierwsza jazda: nowy Lexus NX - klienci już rzucili się do salonów Test: Renault Express van 1.3 TCe – dobrze przejął rolę dacii Test: Toyota Yaris Cross - podwoić cenę podstawową, nie jest trudno Test: Peugeot 508 SW 1.6 PureTech 180 - rozsądny zestaw, który właśnie zyskał na atrakcyjności Pierwsza jazda: Honda HR-V e:HEV - hybryda "inna niż wszystkie". Wyróżnia ją nie tylko napęd