Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Ford Transit Trail 2.0 170 KM - wszechstronny, ale nie do ciężkiego terenu Hyundai i10 1,1 Comfort - wciąż w grze [test autokult.pl] Lexus NX, Audi Q5 i Jaguar F-Pace: oczekiwania kontra rzeczywistość Toyota Corolla TS kombi 2.0 Hybrid: teraz jest taka, jak trzeba Seat Ateca FR 2.0 TSI: najmocniejsza i najlepsza Nowa Toyota Yaris kontra poprzednik: 5 najważniejszych różnic (AutokultVLOG) Suzuki Swift Sport - oddajcie mi moje konie! Volkswagen Golf VII 1.4 TSI FL DSG vs Honda Civic X 1.5 CVT – Ikony klasy kompaktowej w nowym wydaniu Mercedes-Benz Vito 116 CDI 4Matic Kombi - w starym dobrym stylu [test autokult.pl] Test: Hyundai Ioniq Electric po liftingu i dwa powody, dlaczego wolałbym starszą wersję Ford Focus Sedan 1,6 EcoBoost 182 KM Titanium - dylemat [test autokult.pl] Alpina B7 to znacznie więcej niż BMW na sterydach. Łączy sprzeczności, jak nic innego

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volkswagen Tiguan eHybrid – czy pogoń za "modą" przyniesie sukces? Test: Volvo V60 B4 Momentum Pro - nie będziesz się wstydzić Test: Citroën C5 Aircross Hybrid 225 – z trójki koncernowych braci najlepiej odnajduje się w swojej roli 5 mitów o elektrykach i Mercedes EQA, by się z nimi zmierzyć. Tu trzeba spojrzeć szerzej Recenzja Lego Creator Porsche 911: zbuduj sobie dzieło sztuki Pierwsza jazda: DS 9 - wchodzi do segmentu premium na własnych zasadach Nowy Opel Astra. Pierwsze jazdy pokazały, że Niemcy nie poszli na całość Pierwsza jazda: Volkswagen ID.4 GTX to GTI naszych czasów? Nie do końca, ale i tak jest dobry Test: Range Rover Sport 525 HSE - wydaje się bez sensu, ale tu się wszystko zgadza Pierwsza jazda: nowy Mercedes Klasy C to "Baby-Klasa S" o niestereotypowym charakterze Test: Mazda 6 2.0 Skyactiv-G - oldschool w najlepszym wydaniu Pierwsza jazda: Renault Express Van i Kangoo Van - zupełnie dwa różne modele (użytkowania)