Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV - crossover dla tych, którzy wiedzą, czego chcą Honda Civic 1,6 i-DTEC Lifestyle - Civic z "małym" dieslem [pierwsza jazda autokult.pl] Renault Captur 1,2 TCe AT Intens [test] BMW 118d (F20) Sport Line - sprzeczka emocji z rozsądkiem [test autokult.pl] Nissan Micra N-Sport: usportowiony hatchback dla tych, którzy nie lubią szybko jeździć Test: VW Arteon Shooting Brake - styl nie przyćmił praktyczności. Problemem jest co innego Volkswagen CC 3,6 V6 4Motion DSG - (nie) dla ludu? [test autokult.pl] Abarth 124 Spider to roadster idealny. Ma tylko jeden problem Opel Adam 1,4 Slam [test] Nissan Micra 1.5 dCi: oszczędna propozycja dla wymagających Lego Technic Porsche 911 RSR: kilkanaście godzin czystej frajdy Renault Twizy: samochód, którym można wjechać do magazynu

Popularne w tym tygodniu:

Test: Przejechałem się Alfą Romeo 33 z silnikiem boxer i zapomniałem, jak się nazywam Pierwsza jazda: Škoda Fabia 4. generacji – ma ogromną szansę powtórzyć sukces poprzednika Test: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Hybrid - jego pozycja jest niezagrożona Test: Suzuki Across PHEV – lifting twarzy za 30 tys. zł Test: Škoda Octavia Combi RS iV - ekologiczno-sportowy kompromis nie do końca się sprawdził Pierwsza jazda: Opel Mokka e – już ładniej, ale teraz to bym chciał coś większego Test: Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 2WD - świetny wóz ze słabym punktem za 10 tys. zł Test: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG – odmłodzony bestseller tak, ale nie z dieslem Test: Volvo XC60 B4 AWD - w poszukiwaniu spokoju Dacia Sandero TCe - stworzona pod LPG Test: Kia Sorento Hybrid - premium bez ceny premium Audi RS 7 - samo się o to prosiło