Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Seat Leon ST 2.0 TDI FR 4Drive: najlepsza specyfikacja hiszpańskiego kompaktu Pierwsza jazda: Porsche 911 Turbo S (992) - już nie chodzi o turbodoładowanie Ford Kuga czy Seat Ateca: którym z kompaktowych SUV-ów jeździ się przyjemniej? Pierwsza jazda: Cupra Formentor i Leon wskazują kierunek na przyszłość Suzuki Jimny 1,3 VVT Comfort - im dalej w las... [test autokult.pl] Skoda Scala: pierwsza jazda nowym rywalem VW Golfa Škoda Superb Sportline - autostradowa lokomotywa dla pragmatyka VW Passat GTE kontra BMW 330e: gdy floty chcą ratować świat Mercedes-Benz CLA 220 Coupe: klasa średnia zamknięta w kompakcie BMW 220d Gran Coupe. Czy BMW wie, co robi? Fiat Doblò Work-Up Maxi 2,0 MultiJet [test autokult.pl] Mercedes-Benz klasy B 180 CDI - drugie podejście [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volvo V70 2.4T AWD – rodzinne kombi, które uwiodło prezydenta Test: Alfa Romeo Giulia po liftingu - dokładnie takich zmian było jej trzeba. Szkoda, że dopiero teraz Biję własny rekord spalania. Ile można wycisnąć z 2.0 TDI w Audi A3? Komputer kontra dystrybutor – ile tak naprawdę spala Audi A3 Sportback 35 TDI? Pierwsza jazda: Ford Puma ST to nowe auto starej szkoły Test: BMW X5 M Competition – jednostronny pojedynek z prawami fizyki Test: Porsche 718 Cayman GT4 to samochód ostateczny na tor i na drogę Test vlog: Lexus NX 300h jest siódmy rok na rynku, a jego popularność tylko rośnie. Próbuję to zrozumieć Test: Škoda Karoq 1,5 150 KM Style - przyjaciel rodziny Test: Audi RS Q3 Sportback - zapomnijcie o aucie, skupcie się na silniku! Test: Peugeot 3008 HYbrid4 GT – mimo imponującej mocy, nie ma co liczyć na sportowe emocje Test vlog: Rolls-Royce Wraith kosztuje dwa miliony złotych. Czym różni się od zwykłego auta?