Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Volkswagen Amarok V6: kiedy chcesz SUV-a, ale potrzebujesz pick-upa Mini Clubman John Cooper Works – ekstremalnie mocny i do bólu brytyjski Pierwsza jazda Fordem S-Maxem w wersji hybrydowej. Wiadomości o śmierci minivanów są przedwczesne Test: Suzuki Ignis Hybrid 4WD - czym naprawdę jest ten maluch? Peugeot 5008 - van na sterydach Test Jeepa Grand Cherokee 5.9: w 1998 roku najszybszy SUV świata, dziś koi umysł i poprawia koncentrację Lancia Ypsilon 1,3 MultiJet Platinum – fashion victim? [test autokult.pl] Znajomi nie zauważą, że to nowa Mazda 6. W środku od razu poczujesz różnicę Hyundai i40 2,0 GDi - celny policzek [test autokult.pl] Toyota C-HR po liftingu: Japończycy przyspieszają z technologią Audi Q3 Sport 2.0 TFSI quattro S line - test, opinia, spalanie, cena Ford Edge 2.0 TDCi (2016) - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Test: Rolls-Royce Phantom VIII series II - gdy 2,5 mln zł to uczciwa cena Test: Ford GT40 oraz GT – stanąłem oko w oko z legendą Le Mans i jego współczesnym odpowiednikiem BMW M3 xDrive vs BMW X3 M: ile dziś zostało z legendy M? Test wideo: Aston Martin DBX707. Tak brzmi 707 KM w SUV-ie! Czy to jeszcze legalne? Test: Volkswagen ID.4 GTX - może i błyszczy, ale nie z tym oprogramowaniem Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross po liftingu. Po pierwsze wygoda Test: Citroën C5 X – bardzo ciekawe auto z wieloma "ale" Pierwsza jazda: Škoda Fabia 1.5 TSI Monte Carlo - szkoda, że zabrakło "manuala", ale problem leży gdzie indziej Test: Volkswagen California T6.1, czyli zima w kampervanie i dziesięć porsche na lodzie Test: Kia EV6 vs. Ford Mustang Mach-E vs. Hyundai Ioniq 5 – o wygranej nie zawsze decyduje zasięg Test: Peugeot 408 – tego nikt się nie spodziewał Test: SsangYong Korando z LPG - złoty środek? Z pozoru tak, gdyby nie jedno duże "ale"