Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: BMW M850i Gran Coupe nie jest prawdziwym BMW. Ale pierwsza Seria 8 też nim nie była Nissan Micra 0.9 IG-T: skok na wyższą półkę Mio MiVue 568 Touch - test wideorejestratora BMW i3: wszystko, czym Tesla chciałaby być, ale nigdy nie będzie Środki do czyszczenia W5 Carcare [test autokult.pl] Test: Kia e-Niro – doskonale zwyczajne auto, które w Polsce ma podcięte skrzydła Nowy Peugeot 208 1,2 110 KM Allure - test, opinia, spalanie, cena Audi A1 Sportback (2015) 1,4 TFSI S tronic - test, opinia, spalanie, cena Škoda Octavia Combi 1,2 TSI Elegance [pierwsza jazda autokult.pl] Test vlog: Bentley Bentayga - odkryłem niespodziewane zakamarki w SUV-ie za milion Opel Astra GTC 1,4 Turbo 140 KM Enjoy - więcej mocy! [test autokult.pl] Citroën C-Elysée 1,2 VTi Seduction & Peugeot 301 1,2 VTi Active [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Nowa Dacia Jogger - 7 miejsc... LPG... brzmi nieźle? Test: BMW Z4 M40i - sportowe składniki, leniwy charakter Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? 40 lat Porsche 944. Zaczęło się od Le Mans, później było jeszcze lepiej Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej Pierwsza jazda: Audi Q4 Sportback e-tron - modniejszy, a wcale nie mniej funkcjonalny Pierwsza jazda Porsche 911 Carrera GTS: najmniej znane, a najlepsze 911 Test: Volkswagen Tiguan – hybrydowy koń pociągowy Test: BMW 840d – i po co ci to M8? Test: Porsche Panamera 4S E-Hybrid – tak zielone, że aż boli Test: Volkswagen Golf Variant – niezbyt modny, niezbyt lubiany