IMSA Mercedes-Benz G63 AMG (2015) podkręcony do 730 KM

IMSA Mercedes-Benz G63 AMG (2015) podkręcony do 730 KM

IMSA Mercedes-Benz G63 AMG (2015) podkręcony do 730 KM
Mariusz Zmysłowski
04.06.2015 06:46, aktualizacja: 02.10.2022 10:01

Gelenda to terenowy samochód, który na rynku ewoluuje od 1979 roku. Przy każdej kolejnej generacji zmiany są minimalne. Na rewolucje pozwalają sobie jedynie tunerzy. Do listy zmodyfikowanych Klas G dołączył model od IMSA.

Auto zostało uzbrojone w pakiet stylistyczny, którego niektóre elementy za dodatkową opłatą mogą zostać wykonane z włókna węglowego. W skład zestawu wchodzi przednia i tylna atrapa zderzaka, osłony podwozia, dodatkowe nadkola, schodki po bokach, oraz nowe obudowy lusterek. Całość osadzono na 22-calowych autorskich felgach IMSA, obutych w opony w rozmiarze 305/40 R22.

IMSA G63 AMG

Gelenda otrzymała od IMSA nie tylko zestaw dodatków stylistycznych. Klasę G dotknęły też modyfikacje mechaniczne. 5,5-litrowe V8 biturbo uzbrojono w nowy układ wydechowy, dolotowy, nowe turbosprężarki i intercooler. Na koniec do komputera wprowadzono autorskie oprogramowanie sterujące pracą silnika. Wszystkie te zmiany pozwoliły osiągnąć 730 KM i 1035 Nm.

Terenowy klasyk dostał także nowe zawieszenie. Składa się ono z podzespołów wykonanych przez IMSA oraz tłumików zapewniających maksimum komfortu.

Obraz

Tuner zajął się także wnętrzem Klasy G. Zamiast tylnej kanapy wstawił dwa przednie fotele, przez co Gelenda stała się autem 4-osobowym i bardziej komfortowym. Tuner zrezygnował ze skóry przygotowanej przez Mercedesa i dodał nową tapicerkę od siebie.

IMSA nie podaje w informacji prasowej ceny modyfikacji.

IMSA Mercedes-Benz G63 AMG (2015) - galeria zdjęć

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/8]
Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)