Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Citroën Berlingo M 1.5 BlueHDI: francuski kombivan na nowo. Teraz jeszcze bardziej osobowy Citroen C4 1,6 VTI Seduction - skąd my to znamy? [test autokult.pl] Porsche Cayenne S. Możesz go nie lubić, ale i tak zasługuje na uznanie Mikrohybryda w Kii Sportage po liftingu. Daje skosztować elektryfikacji Renault Captur 1,2 TCe AT Intens [test] Audi e-tron: to nie jest po prostu elektryczne Audi. Tu trzeba spojrzeć szerzej Test Infiniti Q50S: jeden przycisk zmienia wszystko Suzuki SX4 S-Cross 1,6 DDiS 4WD Elegance [pierwsza jazda autokult.pl] Toyota Auris 1,6 Multidrive S Prestige vs Toyota Auris HSD Prestige - sztuka wyboru [test autokult.pl] Ford Ranger vs. Nissan Navara - co się zmieniło w pickupach? [test autokult.pl] Mercedes C200 CGI (W204) - ewolucja bez rewolucji [test autokult.pl] Opel Astra i Insignia z nowymi silnikami. Bardziej cieszy mnie nowy system multimedialny

Popularne w tym tygodniu:

Alfa Romeo Giulia i Stelvio 2020. Włosko-niemiecki skok technologiczny Toyota Corolla 1.8 Hybrid LPG: już taniej nie pojedziesz Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi Seat Mii Electric: miejski elektryk, który naprawdę może zastąpić auto spalinowe Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Kia Stinger GT: po latach udowadnia, gdzie tak naprawdę leży jej siła Toyota C-HR po liftingu: Japończycy przyspieszają z technologią Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL Test Jaguara XE po liftingu: można go kupić ze względu na sam wygląd Land Rover Discovery Sport: test szokująco terenowego SUV-a