Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Akumulator – kiedy wymieniać, jak dobierać? Konstrukcja układu korbowego – wał korbowy [część 3] Jak jeżdżą kierowcy firmowi – analiza szkoleń firmy Safe Drive Do czego służą włoski na nowych oponach? To nie przypadek, że się na nich znajdują Co skraca żywotność filtra cząstek stałych? Jakie dokumenty musi mieć kierowca? Manager floty - obowiązki i zarobki Jazda Youngtimerem [cz.11] - Mercedes 190 W201 - rozbiórka do lakierowania Jak prawidłowo holować samochód - poradnik 3.0d: flagowy diesel BMW nie jest taki idealny, jak go malują Skrzynia DSG – usterki, trwałość, koszty eksploatacji Smart Cities – pojęcie, które zmienia wszystko!

Popularne w tym tygodniu:

Rozszyfruj oznaczenia opon. Dowiesz się z nich więcej, niż może się wydawać Nie mógł zatankować paliwa. Przyczyna zdziwiła nawet mechanika Tuning nie zawsze jest zgodny z prawem. Przez niewiedzę można mieć poważne kłopoty Jak dbać o diesla, żeby przejechać bezawaryjnie więcej niż 300 tys. km? Pasek rozrządu szybko do wymiany. Silniki, w których nie wytrzyma nawet 100 tys. km Tym lubią chwalić się sprzedawcy. Uważaj, łatwo wpaść w pułapkę Odmowa przyjęcia mandatu a jego zaskarżenie. Są duże różnice 9 najgorszych rzeczy, jakie możesz zrobić z autem w czasie mrozu 6 przepisów ruchu drogowego, które kierowcy nagminnie ignorują Jak przygotować auto na mróz? Warto pamiętać o kilku kwestiach Brexit a polskie prawo jazdy. Co w razie kontroli na Wyspach? Większe spalanie zimą. ADAC wskazuje, ile kosztuje ogrzewanie szyb i foteli