Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test Mercedesa C180 Estate [wideo] Ford Grand C-Max 1,6 EcoBoost 150 KM Titanium - od przybytku głowa nie boli [test autokult.pl] Alfa Romeo Stelvio: test najważniejszego auta w historii marki Peugeot 508 SW BlueHDI 180 GT: wariant rodzinny, prawie idealny Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo 4WD CVT: dość konserwatywnych samochodów! Nowy Peugeot 208 1,2 110 KM Allure - test, opinia, spalanie, cena Ford EcoSport - wydanie drugie, europejskie - nasza pierwsza jazda Audi A7 50 TDI Quattro 2018 – nie, to nie jest pięć litrów Renault Captur 1,5 dCi 90 Intens Energy - test Škoda Octavia RS 245: hot hatch nie do końca. Po prostu szybka skoda Volvo V40 Cross Country T5 AWD Summum - nadal atrakcyjne

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Test Opla Movano po liftingu: nowe wnętrze oraz imponujący silnik Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Toyota C-HR 2.0 – nowy wariant hybrydowy odpowiedzią na brak diesla? Jeździłem nowym Fordem Pumą. Prowadzi się tak dobrze jak Fiesta, a przy okazji oferuje znacznie więcej