Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nissan Leaf udowadnia, że elektrykiem można jeździć na co dzień. Pod jednym warunkiem Audi Q5 3,0 TDI S-Tronic quattro - weekend w militarnym klimacie [pierwsza jazda autokult.pl] Jaguar XE 2.0 D Auto RWD Prestige - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen Caddy TGI na gaz ziemny: sprawdzamy, czy CNG to dobry wybór Škoda Kodiaq Sportline 2.0 TSI – zgodnie z przepisem na pełnokrwistego SUV-a Nissan Micra 1,2 Tekna - test Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC (2018): wciąż w formie, a teraz bezpieczniejszy Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ - sportowiec z duszą muscle cara Opel Meriva 1,6 CDTi Design Edition – test Nowa Toyota Supra z bliska. Jeden z najważniejszych powrotów ostatnich lat Škoda Octavia RS 245: hot hatch nie do końca. Po prostu szybka skoda Volvo V60 Polestar - test najszybszego kombi ze Szwecji

Popularne w tym tygodniu:

Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze SsangYong Korando wjeżdża do salonów. Koreańczycy nie mają się czego wstydzić Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Nissan Leaf e+: z większym akumulatorem daje to, co inni dopiero obiecują Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Kia Picanto z Kia Platinum Cup. Test najważniejszego auta wyścigowego w Polsce Mini Countryman S E ALL4 chce być dobry we wszystkim, ale właśnie przez to zostaje w tyle Test Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi Seat Mii Electric: miejski elektryk, który naprawdę może zastąpić auto spalinowe