Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Audi RS5 Cabriolet - zagrożony gatunek [test autokult.pl] DS 5 1.6 THP 200 SportChic - test [wideo] Ford Mustang Convertible 2.3 EcoBoost - 50 lat czekania Volvo V40 T5 R-Design Summum - hot? [test autokult.pl] Mazda MX-5 30th Anniversary. Wyjątkowe auto na okrągłą rocznicę BMW 118i (F20) Sport Line M/T - mieszane uczucia [test autokult.pl] Toyota Yaris GR Sport: mogła udowodnić, że hybrydy potrafią być ekscytujące, ale woli być oszczędna Test Peugeot 208 GTi – 208 KM w deskorolce Skoda Octavia RS 2,0 TFSI DSG - idealny kompromis? [test autokult.pl] Nowa Mazda CX-3: radzi sobie bez AdBlue i filtra cząstek stałych Nowy Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTi: mógł być idealny Škoda Octavia - 1.0 TSI pod maską i zestaw nowych akcesoriów

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Test Audi RS 5 Sportback: czego bało się Audi? Test Forda Focusa Active Kombi: dla tych, którzy stronią od SUV-ów Test Opla Movano po liftingu: nowe wnętrze oraz imponujący silnik Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Toyota C-HR 2.0 – nowy wariant hybrydowy odpowiedzią na brak diesla? Jeździłem nowym Fordem Pumą. Prowadzi się tak dobrze jak Fiesta, a przy okazji oferuje znacznie więcej