Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mazda CX-3 1.5 SKY-D 105 KM FWD - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen CC 3,6 V6 4Motion DSG - (nie) dla ludu? [test autokult.pl] Nowe Volvo XC90 T6 2,0 320 KM AWD (2015) - test, opinia, spalanie, cena Pięciodrzwiowe Mini Cooper S - test, opinia, spalanie, cena Test Nissana Micry: po liftingu i z automatem jeszcze przyjemniejszy Ford Focus 1,0 EcoBoost Trend - ekologia na poziomie zaawansowanym [test autokult.pl] BMW 630d GT xDrive: zagadka pochodzenia rozwiązana Test: Škoda Fabia Combi Monte Carlo - najlepszy bagażnik w segmencie Jeep Wrangler JK 2.8 CRD Rubicon: ostatni test legendy Volvo XC70 D4 Drive-E Summum Inscription - test, opinia, spalanie, cena Opel Astra GTC 2,0 CDTI Sport OPC Line [test autokult.pl] Alfa Romeo Stelvio: warto było czekać na takiego SUV-a

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range